بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در دستور کار کمیسیون اقتصادی

۲۸خردادماه،

اربابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در دست بررسی قرار گرفت.

سعید اربابی نماینده ایرانشهر و سرحوض در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستور جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در دست بررسی قرار گرفت.  
 
وی ادامه داد: در این جلسه رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و دو تن از معاونین وی و نمایندگانی از امور صنفی و همچنین دیوان محاسبات و نمایندگان محترم کمیسیون اقتصادی مجلس حضور داشتند.
 
این عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ماده ۵۴ قانون مالیات‌های مستقیم بیشتر در مورد موضوع نحوه اخذ مالیات از منازل خالی است که البته بررسی این ماده به طور کامل به اتمام نرسیده و امیدواریم در جلسات آتی بتوانیم به نتیجه قابل قبولی برسیم.  
 
اربابی در پایان خاطرنشان کرد:‌ در بررسی این ماده بعضی از نمایندگان نسبت به اعمال آن اعتراض داشتند اما عده‌ای از نمایندگان بر این باورند که با وجود نواقص موجود در اجرای ماده ۵۴ قانون مالیات‌های مستقیم باید بررسی آن را آغاز کرد تا اجرا شده و کاهش نرخ اجاره‌بها را شاهد باشیم. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.