بررسی نابسامانی های خودروسازی در مجلس

این خبر امروز شنبه ۶ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

بررسی نابسامانی های خودروسازی در مجلس

عصر خودرو : یک عضو کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تشکیل جلسه این کمیته پس از تعطیلات مجلس برای بررسی نابسامانی‌های بازار خودرو خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا سید محمد بیاتیان گفت: در جلسه‌ای که با مدیر عامل و مدیران ایران‌خودرو داشتیم مشکلات این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و پس از این جلسه تعداد خودروهای تولیدی این شرکت اندکی افزایش یافت. اصلی‌ترین مشکلی که در این جلسه از سوی مدیر عامل ایران خودرو بیان شد کمبود نقدینگی بود که باید گفت این کمبود ناشی از سوءمدیریت است.
وی «عرضه‌ نشدن خودرو iبه بازار و بسته ماندن پایگاه اینترنتی ثبت نام خودرو» را نیز قابل نقد دانست.
وی معتقد است: سایه مدیریت سیاسی بر صنعت خودروسازی سبب دامن زدن iبه نابسامانی‌های این صنعت شده است. این‌که سازمان حمایت گفته است با عدم ثبت نام خودرو و همچنین تحویل خودرو iبه دلال و جلوگیری از افزایش قیمت در بازار برخورد می‌کند هیچ ضمانت اجرایی ندارد، ضمن آن‌که با افزایش قیمت خودرو طبقه اجتماعی متوسط از خرید خودرو کمتر از ۱۰ میلیون حذف شد.
این عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس اجرایی شدن تهدیدهای سازمان حمایت از تولید نماینده و مصرف نماینده را منوط iبه ورود جدی قوه قضاییه و سازمان تعزیرات حکومتی دانست.
نماینده‌ مردم بیجار ابراز عقیده نمود: یک جریان خاص از حوزه‌ی فرهنگ iبه مسائل اقتصادی ورود نموده و قصد دارد با افزایش نابسامانی‌های اقتصادی و دامن زدن iبه مشکلات و گرانی‌ها آن هم در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نارضایتی‌ها را افزایش و از حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوگیری کند.

شنبه ۶ آبان   ۵:۵۱

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.