بررسی “ویژگی های خانواده ایده آل در زمان ظهور امام زمان (عج)” در شبکه سحر

۰۱ تیرماه ۱۳،

سیمای انگلیسی شبکه سحر، ویژه برنامه ای با آیتم های متنوع به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، عاطفه سادات دربندی تهیه کننده برنامه “خانواده” که روز یکشنبه ۲ تیرماه به طور کامل به این اتفاق فرخنده اختصاص دارد، بررسی ویژگی های خانواده ایده آل در زمان ظهور امام زمان (عج) را موضوع برنامه این هفته عنوان کرد و گفت: در این برنامه محورهایی همچون وظایف مسلمانان در زمان ظهور حضرت مهدی (ع)، چگونگی آمادگی برای ظهور منجی و چگونگی شکل گیری خانواده با ویژگی هایی منطبق بر مدینه فاضله مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
وی به بررسی زندگی و شخصیت حضرت مهدی (عج) به عنوان دیگر آیتم این برنامه اشاره کرد و افزود: مباحث و محورهای یاد شده در گفت و گوی کارشناسی با دکتر حمید جمشیدی راد مدرس دانشگاه بررسی می گردد.
دربندی در ادامه به معرفی مرکز مطالعات زنان در قم در بخش “گزارش” برنامه این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش “تازه ها” نیز به بررسی تازهترین مقالات دربارهٔ مهدی موعود (عج) می پردازیم و در بخش “معرفی کتاب” هم یکی از تازهترین آثار انتشار یافته با موضوع ظهور امام عصر معرفی خواهد شد.
برنامه هفتگی “خانواده” سیمای انگلیسی شبکه سحر به بررسی مسایل مختلف مرتبط با خانواده از جمله روانشناسی، مهارت های اجتماعی، نحوه تربیت فرزندان، روابط والدین با یکدیگر، نحوه رفتار با سالمندان، جوانان و سبک زندگی و … می پردازد.
این برنامه که سحر حق جو و فرهاد وفاجو اجرا و گویندگی متن آن را بر عهده دارند و شهرزاد خانی پور دستیار تهیه آن است، دارای آیتم هایی همچون “داستان” (بیان داستان های آموزنده ادبی، مذهبی، قصه های فولکلور و ضرب المثل های ایرانی)، “گزارش”، “تازه ها”، “معرفی پایگاه اینترنتی های مذهبی” و “معرفی کتاب های انگلیسی زبان” است.
ویژه برنامه “خانواده” یکشنبه ۲ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران به مدت ۴۵ دقیقه به صورت زنده روی آنتن سیمای انگلیسی می رود. /ص
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.