بررسی پیشنهادات وزارت نفت در بودجه سال ۹۲

۱۳م آذر ،

عضو کمیسیون انرژی مجلس از بررسی پیشنهادات وزارت نفت دربارهٔ بودجه سال آتی در این کمیسیون خبر داد و گفت: پیشنهادات وزارت نفت، دریافت و مقرر شد کمیته نفت و گاز این کمیسیون پیشنهادات این وزارت را بررسی کند.

سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر روز قبل یکشنبه کمیسیون انرژی بیان کرد: در این جلسه که با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد، لایحه یک فوریتی اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، بررسی شد که نهایتا مواد ۲۸، ۳۹ و جزئی از ماده ۳۳ این لایحه به تصویب رسید.

وی در ادامه به دستور کار دیگر این کمیسیون اشاره کرد و افزود: در ادامه این نشست که با حضور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت برگزار شد، عملکرد این وزارتخانه در سال‌های ۸۹، ۹۰ و ۹۱ بررسی و پیشنهادات وزارت نفت در بودجه سال ۹۲ دریافت و مقرر شد کمیته نفت و گاز این کمیسیون، پیشنهادات را بررسی و برای تصویب، آن را به صحن کمیسیون ارسال کند.

عضو کمیسیون انرژی در خاتمه تصریح کرد: عمده این پیشنهادات در خصوص پرداخت دیون و سرمایه‌گذاری در میادین به ویژه میادین مشترک منابع انرژی بوده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.