برش خوب یک پارچه در لباس حرف اول را می‌زند

۲۱اردیبهشت،

گفت‌وگو هنرآنلاین با طراح دوخت

یک طراح لباس و دوخت معتقد است،خوش دوخت بودن یا همان برش خوب پارچه در لباس حائز اهمیت است و باید در نگاه اول در یک لباس به خوش دوختی آن توجه کرد.

 محبوبه ملا بابایی در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس هنرآنلاین دربارهٔ اهمیت داشتن سایز لباس هر فردی اینگونه توضییح داد و گفت: سایز بندی در لباس حائز اهمیت است و در طراحی یک لباس به خوبی ایفای نقش می‌کند اما امروز طراحان بیشتر در جست وجوی ترکیب رنگ ها شده اند و از امر مهم برش زدن خوب و سایز مناسب در لباس عقب مانده اند.

وی همچنین عنوان کرد: خوشحال هستم که طراحان خلاق و جوان امروز در جامعه ما مشغول فعالیت می باشند و سعی بر حمایت این هنرمندان داریم.

ملا بابایی دربارهٔ نوع پوشش خود و مد امروز جامعه گفت: اصولا روی مد لباس نمی پوشم اما گفتنی است که مد تاثیر خودش را روی نوع لباس و تعیین مدل یک لباس در جامعه خواهد گذاشت.

طراح دوخت و لباس در آخر تصریح کرد: طراحی لباس های اسلامی از اول الویت من در این حرفه بود و از زمان کودکی این فکر با من همراه بوده است و امروز خوشحال هستم که طراح دوخت و لباس های اصیل و فاخر ایرانی شده ام و علاقه بسیار بسیار من به فرهنگ و شیوه زندگی سنتی مردم سبب پیشرفت و سلیقه من در حرفه طراحی شده است.

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.