«برف روی کاج ها» به ارسباران می آید

۰۲خردادماه،

در دویست و نود و چهارمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «برف روی کاج ها»به کارگردانی«پیمان معادی»یکشنبه ۵ خرداد ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران، داستان فیلم «برف روی کاجها» قصه رویا معلم نوازنده پیانو است که با شنیدنیک خبر ناگوار هارمونی زندگی آرام اش به هم میخورد و در ادامه فیلم بیننده با رویا در غمها و دلتنگیهایش و در تلاشهایش برای هضم موضوع خیانت همسر همراه میشود و …

فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» اولین اثر سینمایی پیمان معادی در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن و فیلم برگزیده از نگاه مردم شد.

مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسین پاکدل، حسن معجونی، آناهیتا افشار، الهام کردا و با حضور شیرینیزدانبخشاز بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور جمال ساداتیان(تهیه کننده)،پیمان معادی(کارگردان)، مهناز افشار(بازیگر)، سحر عصرآزاد(منتقد)، محدثه قبادی(کارشناس مجری) برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت حضور درنشست‌باشگاه فیلم تهران می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.