برقراری۱۰۰درصدی امنیت انتخابات پایتخت

۲۴خردادماه،

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز با اشاره به حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات ، گفت: بار دیگر به طور حتم با همراهی هموطنان، انتخابات موثر و باشکوهی را در راستای حماسه سیاسی رقم خواهیم زد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در مورد آخرین وضعیت امنیتی حوزه‌های رای گیری در تهران بزرگ گفت: نیروی‌های پلیس ساعتی قبل از آغاز اخذ رای در کلیه شعب رای‌گیری تهران برای حفظ تامین امنیت حاضر شده و خوشبختانه تا کنون اتفاق خاصی گزارش نشده و انشاالله تا پایان رای گیری، این امنیت با تلاش همکاران ما و سایر ارگان های مسئول پایدار بماند تا این انتخابات به عنوان یک حماسه بزرگ در کارنامه ملت ما ثبت گردد.

وی با تاکید بر حفظ امنیت در تمام شعب اخذ رای بیان داشت : حضورتهران در پای صندوق های رای بسیار چشمگیر وپررنگ است و اکثر شعب اخذ رای دارای تراکم جمعیت است که با این میزان حضور پرشور شهروندان ، پیش بینی می‌شود ساعت رای گیری تمدید شود.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی در حوزه‌های برگزاری انتخابات نیرو برای برقراری امنیت ۱۰۰ درصدی انتخابات بکارگیری شده است؛ گفت: پلیس تهران با آمادگی و هوشیاری کامل در حال انجام وظیفه است.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.