برنامه‌ریزی برای کاهش اتکا به نفت در بودجه ۹۲، دلیل دیرکرد ارائه این لایحه به مجلس/ تعمدی در کار نیست

۲۲م آذر ،

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:‌ کاهش اتکا بودجه به درآمدهای نفتی از پیشنهاد‌های مقام معظم رهبری بود که دولت برای گام برداشتن در این راستا کمی دیرتر بودجه را تقدیم صحن علنی خواهد کرد.

رجب رحمانی نماینده مردم قزوین و تاکستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در ارتباط با طرح دولت در ارتباط بودجه ۹۲ گفت: پیش از این کمیسیون برنامه و بودجه با برگزاری جلسات مشترکی با معاونت راهبردی و خزانه‌داری دولت درخواست ارائه به موقع لایحه بودجه از دولت را مطرح کرده بود که قرار شد دولت نیز بودجه سنواتی کشور را در زمان مقرر تقدیم بهارستان کند.
 
وی در ادامه از  احتمال تاخیر بودجه از سوی دولت در راستای عمل به پیشنهاد رهبری جهت کاهش وابستگی به نفت بیان و تصریح کرد: کاهش اتکا بودجه به درآمدهای نفتی از پیشنهاد‌های مقام معظم رهبری بود که دولت برای گام برداشتن در این راستا کمی دیرتر بودجه را تقدیم صحن علنی خواهد کرد.
 
نماینده مردم قزوین و تاکستان در مجلس در خصوص شائبه‌هایی مبنی بر تعلل تعمدی دولت در ارائه بودجه ۹۲ به مجلس اظهار داشت:‌طرح این مسائل اظهارنظرهای شخصی و نمی‌توان صحت آن را مورد تایید قرار داد چرا که ممکن است بعضی دستگاه‌ها پیشنهادهای خود را به دولت ابلاغ نکرده باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.