برنامه‌ریزی گسترده سپاه تهران برای مقابله با توطئه‌های غرب

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) از برنامه‌ریزی گسترده سپاه تهران برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خبر داد.

سرهنگ احمد رضا زرگر در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی را از وظایف اصلی سپاه پاسداران برشمرد و عنوان نمود: با توجه iبه اینکه غرب همواره برای تهران iبه عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار خود دارد، سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده است.

وی افزود: برای نیمه دوم سال جاری، ساخت و تولید برنامه‌های رسانه‌ای را در دست اقدام داریم. همچنین راه‌اندازی یک مؤسسه امور نمایشگاهی و جشنواره‌ها را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با این اقدام، نمایشگاه‌هایی که سپاه تهران برپا می‌کند از این پس با هدفمندی و انسجام خاصی همراه خواهد شد.

سرهنگ زرگر از حضور واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومتی تهران بزرگ در طرح”همه‌ی ما ” خبر داد و تصریح کرد: با موافقت مسئولین، بخشی از صنایع بومی را در اندازه ملی iبه صورت غرفه‌های نمایشگاهی در حاشیه مسیر راهپیمایی روز ۲۲ iبهمن شرکت خواهیم داد و اگر طرح “همه‌ی ما” که سال قبل با رویکرد فرهنگی انجام شد، امسال با رویکرد اقتصادی انجام شود، یکی از جذاب‌ترین برنامه‌ها طرح “لبیک یا خمینی” خواهد بود که ان‌شالله رضایت مردم و رهبری را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.