برنامه‌ریزی منافقین برای عملیات خمپاره‌اندازی در تهران

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا طی گزارشی در خصوص تحرکات منافقین در اروپا از برنامه‌ریزی این گروهک برای اجرای عملیات خمپاره‌اندازی در فرصت اغتشاشات احتمالی در تهران خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه دیده بان، در بخش‌هایی از گزارش سال ۲۰۰۴ وزارت دادگستری آمریکا که به تازگی افشا شده است از فعالیت یک شبکه پشتیبانی و حمایتی منافقین در آمریکا سخن گفته شده است.
در این گزارش آمده: این شبکه حامی به صورت واحدهایی سازمان‌ یافته از سوی کادر رهبری مجاهدین خلق از کشورهایی عراق و فرانسه به سوی ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای غربی اعزام می‌شوند.
این شبکه که مرکز هدایت آن در منطقه اوورسورواز در حومه پاریس واقع شده است، مسئول تبلیغات و تظاهرات، تامین منابع مالی و نظارتی و مرعوب ساختن طرفداران و مقامات نظام ایران بوده است.
در ادامه این گزارش که نتیجه تحقیقات اداره بازرسی فدرال آمریکا می‌باشد، با اشاره به نتیجه تحقیقات مشترک میان پلیس لس‌آنجلس و پلیس شهر کلن آلمان از خرید میزان قابل توجهی عینک‌های شب‌بین از فروشگاه‌های کالاهای ورزشی شهر کلن آلمان توسط عوامل مجاهدین خلق سخن گفته شده است.
در ادامه این گزارش آمده: سرمایه مالی برای این خرید انبوه از سوی مجتمع خیریه تقلبی که برای کودکانی با ملیت‌های متفاوت چک‌های اعانه تهیه می‌کردند، فراهم آمده است.
گزارش فعالیت‌های منافقین در شهر لس‌آنجلس نیز که از سوی اداره تجسس این شهر تهیه شده است از خرید سیستم GPSتوسط عوامل منافقین در لس‌آنجلس خبر داده است.
وزارت دادگستری آمریکا در گزارش خود موارد استفاده از عینک‌های شب‌بین و سیستم GPS را ایجاد دقت عمل بیشتر در حملات خمپاره‌اندازی آینده در شهر تهران ذکر کرده است.

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.