برنامه‌های رادیو در نمایشگاه کتاب‎

جام جم آنلاین: رادیو ایران در برنامه “بهشت کتاب” بصورت زنده و مستقیم از محل برگزاری نمایشگاه کتاب، میزبان ناشران و نویسندگان است.

 به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایصدا، برنامه “بهشت کتاب” کاری از گروه فرهنگ رادیو ایران است که روزهای ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت هر روز ساعت ۱۵:۳۰ با دست اندرکاران نمایشگاه بین المللی کتاب، ناشر خارجی، ناشران مراکز استان های کشور و ناشر برجسته ایرانی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، تاریخ، معارف اسلامی، قرآن، علوم فنی و هنری به گفتگو می نشیند.

این برنامه که ساختاری محتوا محور دارد، با حضور “فرهنگ جهان بخش” کارشناس ثابت، فرهنگ کتاب و کتابخوانی را به طور مفصل مورد بررسی قرار می دهد.

در بخش دیگر، احمدرضا صدر، گزارشگر برنامه در میان مردم، حضور می یابد و با آنان در مورد مطالعه و فرهنگ حاکم بر آن، صحبت می کند.

سعید سلیمانی، سردبیر، مهدی ساعی تهیه کننده و الهه قطبی، هماهنگی برنامه بهشت کتاب هستند.
در ایام برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۵ برنامه رادیو ایران به طور زنده و مستقیم از محل مصلی امام خمینی (ره) پخش می شود.

نواختن زنگ برنامه ریزی رادیو ایران در نمایشگاه کتاب

“زنگ برنامه ریزی” عنوان برنامه‌ای از رادیو ایران است که به صورت زنده از محل برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پخش می‌شود.

برنامه “زنگ برنامه ریزی” کاری از گروه دانش رادیو ایران است که به معرفی کتاب های آموزشی و ناشران این حوزه پرداخته و به پرسش ها و دغدغه های داوطلبان کنکور نیز پاسخ می دهد.

برنامه ریزی برای کنکور، شیوه های مطالعه کنکور، نحوه انتخاب کتاب های کنکور از میان انبوه کتاب های مرتبط و نیز روش های تقویت ذهن و حافظه، بخش‌هایی از مطالب قابل بحث در این برنامه هستند.

“زنگ برنامه ریزی” ساعت ۱۶:۳۰ به تهیه کنندگی و سردبیری عاطفه بنایی و گویندگی آسیه گرجی از ایستگاه رادیویی ایران پخش می شود.

مسابقه “بهترین ایده آموزشی” در نمایشگاه کتاب

مسابقه “بهترین ایده آموزشی” که در قالب برنامه زنده روزنه پخش می‌شود،با هدف ایجاد نهضت صحیح مطالعه تهیه شده است.

 “روزنه” عنوان برنامه‌ای از گروه دانش رادیو ایران‌است که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۱۰ تقدیم شنوندگان می‌شود.

همزمان با برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، بخش مسابقه “بهترین ایده آموزشی” با هدف ایجاد جذابیت کتاب و کتابخوانی و ایجاد نهضت صحیح مطالعه در بین تمامی مردم ایران در برنامه روزنه پخش می‌شود.

بهزاد محمودزاده سردبیر، مهدی ساعی تهیه کننده و ایمان ساکی گوینده این برنامه هستند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.