برنامه‌های فرهنگسرای آسمان

جام جم آنلاین: برنامه‌های شبانه فرهنگسرای آسمان در ایستگاه یکم تله کابین توچال اعلام شد.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک، رییس فرهنگسرای آسمان با اعلام اینکه برنامه های این فرهنگسرا با محوریت تفریحی – ورزشی، آموزشی و فرهنگی و هنری است، گفت: آموزش تیراندازی با کمان، صخره نوردی، پرتاب دارت، پینگ پنگ و فوتبال دستی از جمله برنامه های ورزشی این فرهنگسرا برای زوج های جوان است.

وی برگزای مسابقات ورزشی با استانداردهای لازم را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: این برنامه ها با همکاری فدراسیون های ورزشی اجرا می شود. خوشنویسی اشعار حافظ و اموزش قلمزنی نیز از دیگر بر نامه های این ایستگاه است.

علیرضا رضاییان از ایستگاه نجوم یاد کرد و اظهارداشت: در این بخش علاوه بر استفاده زوجین از تلسکوپ، فیلم ها و اسلایدهای مرتبط به نمایش در می آید.

وی از برپایی سیاه چادر عشایر خبر داد و افزود: آموزش غذاهای سنتی، محلی و عشایری و آشنایی و معرفی صنایع دستی آنان از دیگر اهداف این سیاه چادر است.

رضاییان به ایستگاه  کاریکاتور از چهره، گریم و نقاشی کودک و عکس یادگاری زوج های جوان با لباس سنتی اشاره کرد و گفت: این تمهیدات ازجمله برنامه های تفریحی این فرهنگسرا  است.

رییس فرهنگسرای آسمان همچنین از اختصاص غرفه ای برای طراحی لباس با هدف ترویج پوشش مناسب اسلامی خبر داد که در حاشیه این جشنواره برقرار خواهد بود.

به گفته رضاییان، جشن های بزرگ شبانه این فرهنگسرا با اغاز دهه کرامت برای خانواده ها و زوجین شروع می شود که بعد نماز مغرب تا نیمه شب با حضور چهره های هنرمند و مردمی ادامه دارد.

برنامه های شب هنگام این فرهنگسرا هر روز از ساعت ۱۸ آغاز و تا ساعت ۲۴ میزبان مخاطبان است. همچنین برنامه های روز هنگام ایام سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  از ساعت هشت تا ۱۴ بر پاست.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.