برنامه‌های انجمن حمایت از خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نصیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان گفت: اهدای سبد کالا به خانواده زندانیان به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان، برگزاری جشن گلریزان، اردوهای زیارتی و تفریحی و… از برنامه‌های انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در جهت حمایت از آنها است.

“محسن نصیری” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم درنظرگرفتن تمهیدات ویژه برای خانواده زندانیان اظهار داشت: با توجه به اینکه خانواده زندانیان هیچگونه جرمی مرتکب نشده و به واسطه جرم سرپرست یا یکی از اعضای خانواده درگیر و گرفتار شده‌اند، بنابراین این خانواده‌ها باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

وی ادامه داد: هر ساله در ماه مبارک رمضان سازمان زندان‌ها و انجمن حمایت از خانواده زندانیان برنامه‌های ویژه‌ای برای خانواده زندانیان در نظر می‌گیرند تا از این طریق بتوانند بخشی از مشکلاتی که در زمینه امرار معاش خانواده‌های زندانیان وجود دارد را مرتفع کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان در پایان به برنامه‌های  این انجمن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: اهدای سبد کالا به خانواده زندانیان به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان، برگزاری جشن گلریزان، اردوهای زیارتی و تفریحی از برنامه‌های انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در جهت حمایت از آنها است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.