برنامه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز در “هفته خوابگاه‌ها”

۱۰اردیبهشت،

_RFI0861.jpg

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز با تبیین وضعیت کنونی خوابگاه‌های دانشجویی، برنامه‌های دانشگاه در هفته خوابگاه‌ها را تشریح کرد.

سید علیرضا نجف‌پور در در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به هفته خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی، اظهارکرد: در حال حاضر از مجموع ۱۰ بلوک خوابگاهی دانشگاه، شش بلوک ویژه دانشجویان دختر دوره روزانه و چهار بلوک مختص دانشجویان پسر در دوره روزانه است که در مجموع ۹۰۰ دانشجوی پسر و ۱۸۰۰ دانشجوی دختر در این بلوک‌ها ساکن می باشند.

وی افزود: همچنین ۳۲ دانشجوی متأهل در ۳۲ واحد خوابگاه متأهلین و ۱۵۰ دانشجوی دختر دوره‌های روزانه و شبانه در دو خوابگاه خودگردان در سطح شهر اسکان دارند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این دو خوابگاه بزرگ با ظرفیت‌های ۳۸۰ و ۴۰۰ نفر در حال احداث است، تصریح کرد: ساختمان ۴۰۰ نفره این مجتمع به‌طور کامل احداث شده‌ است و تنها باید تجهیز شود که در صورت تخصیص اعتبار برای تجهیز آن، این خوابگاه تا مهرماه به‌بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز با اشاره به افتتاح پیست دوچرخه‌سواری و اسکیت در خوابگاه انقلاب دختران این دانشگاه در هفته خوابگاه‌ها، تصریح کرد: برگزاری مسابقات طنزنویسی، آشپزی، پرتاب موشک کاغذی، جشن میلاد حضرت‌زهرا(س)، مسابقه کتابخوانی، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری با تخفیف ویژه از برنامه‌های دانشگاه در هفته خوابگاه‌ها است.

نجف‌پور افزود: برگزاری کارگاه‌های “مهارت‌های سازگاری در خوابگاه” و “آموزش مداخله در بحران” ویژه سرپرستان خوابگاه‌ها، توزیع پوسترهای بهداشت روان در حوزه اداره مشاوره، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های والیبال بین‌دانشکده‌ای، دارت، شطرنج، طناب‌زنی، بسکتبال، شنا، پرتاب وزنه و طناب‌کشی ویژه دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها از دیگر برنامه‌های دانشگاه در این ایام است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.