برنامه‌های فرهنگی شهریور در انتظار شماست!

گفت‌و گو با معاون فرهنگی سازمان فرهنگی‌، هنری شهرداری تهران

کودکان  > رسانه– ماه سوم تابستان هم در حال آغاز است و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برنامه‌های متنوعی به این مناسبت در نظر گرفته است.

محمد علی قندهاری‌نیا، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران دراین‌باره به خبرنگار دوچرخه می‌گوید:« سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران مسئول کمیته‌ی فرهنگی، تبلیغاتی نماز عید فطر است. آماده‌سازی جایگاه نماز در روز عید فطر در دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف،‌ نصب تابلوهایی با نشان تبریک عید به شهروندان، نصب۵۰ بیلبورد که دعای نمازعید را نشان می‌دهد، نصب ۱۲ تلویزیون شهری دیواری که برپایی نماز عید فطر و خطبه‌های نماز عید فطر را پخش کرد و توزیع دعای نماز عید فطر در یک کتابچه به تیراژ۳۰۰هزار نسخه در میان شهروندان، از جمله‌ کارهای سازمان فرهنگی، هنری است.»

او می‌گوید:« سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران محصولات فرهنگی ویژه‌ای به شکل «عیدانه» روز عید فطر به کودکان و نوجوانان هدیه داد و در ایستگاه‌های صلواتی محصولات سرگرمی و نقاشی و کاردستی را در میان کودکان و نوجوان علاقه‌مند پخش می‌کند.»

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران درباره‌ی برنامه‌های شهریورماه سازمان می‌گوید:«شهرداری تهران برنامه‌های مفصلی برای شهریور ماه تدارک دیده است: اول باشگاه تابستانی ترنج است که امسال۴۰۰۰ نفر عضو دارد، این باشگاه دو جلسه‌ی ویژه‌ در شهریور ماه برای نوجوانان برگزار می‌کند.»

قندهاری می‌گوید:«امسال موضوع محوری باشگاه، سبک زندگی است و سعی شده است در فعالیت‌های این باشگاه به مقولاتی هم‌چون لباس، تغذیه‌،‌گردشگری ، ورزش، سلامت و… پرداخته شود.

یکی دیگر از برنامه‌های این باشگاه حضور در فرهنگ‌سرای آسمان است. در این برنامه فعالیت‌های متنوعی برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده است.»

قندهاری به برنامه‌ی «جمعه‌ها، فرهنگ‌سرا تعطیل نیست» هم اشاره می‌کند و می‌گوید:«این برنامه که اجرای آن از قبل از ماه رمضان شروع شد در شهریور ماه هم ادامه دارد. شهرداری تهران امسال برنامه‌های مفصلی را در فرهنگ‌سراهای شهر تهران برگزار می‌کند که همه‌ی اعضای خانواده‌ بتوانند در آن شرکت کنند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.