برنامه‌های معیشتی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد کرج

۰۵ تیرماه ۱۳،

رییس دانشگاه آزاد واحد کرج، گفت: چگونگی وضعیت معیشتی استادان و کارکنان دانشگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است و بهبود آن باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رامین حاجی خانی درجلسه کمیته رفاهی و رسیدگی به مشکلات استادان و کارکنان دانشگاه آزاد واحد کرج که با حضور معاونین و مدیران اجرایی این واحد دانشگاهی برگزار شد، افزود: رضایتمندی پرسنل و رفع مایحتاج آنان تاثیر بسزایی در افزایش کارایی و نحوه خدمت رسانی آن‌ها دارد.

وی با تاکید بر اینکه بهبود وضعیت معیشت کارکنانی که مشکل مالی دارند و حقوقشان پایین است باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد، تصریح کرد: بر این اساس ۴۴ نفر از کارکنان فاقد مسکن در پروژه مسکن مهر ثبت‌نام و دانشگاه مساعدت‌های بسیاری برای آنان انجام داده است.

رییس دانشگاه آزاد واحد کرج تاکید کرد: برای باقی ماندن این اشخاص در لیست متقاضیان پروژه مسکن مهر دانشگاه باید همه تلاش خود را انجام دهد و از بانک‌ها و موسسات مختلف وام‌های با سود کم برای این اشخاص دریافت شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ارائه بن ماه مبارک رمضان و بسته‌های ارزاق ویژه جزء برنامه‌های آتی دانشگاه قرار گرفته است.

وی به پر کردن اوقات فراغت فرزندان پرسنل اشاره کرد و افزود: با برگزاری کلاس‌های فوق برنامه می‌توان اوقات فراغت فرزندان پرسنل را در ماه رمضان و تابستان پرکرد که در جهت رسیدن به این هدف، کلاس‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و آموزشی در نظر گرفته شده است.

رییس دانشگاه آزاد واحد کرج از طرح تشکیل میدان میوه و تره بار در این دانشگاه خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری شهرداری کرج، میدان میوه و تره بار در این واحد دانشگاهی را راه‌اندازی کنیم تا استادان، کارکنان و دانشجویان به راحتی پس از حضور در دانشگاه با مراجعه به این مرکز خرید اقدام به تهیه مایحتاج خود ازاین میادین کنند.

وی تاسیس مهد کودک برای فرزندان پرسنل را یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه عنوان کرد و گفت: تاسیس مهد کودک در این واحد دانشگاهی نیازی ضروری است و با ایجاد آن پرسنل می‌توانند فرزند خود را با خیال آسوده به این مرکز بسپارند.

رییس دانشگاه آزاد واحد کرج در پایان بر ادامه جلسات کمیته رفاهی تاکید کرد و افزود: اعضای این کمیته برای جلسه بعد باید برنامه‌ریزی جامع‌تری در راستای افزایش هرچه بیشتر تسهیلات به کارکنان این دانشگاه ارائه کنند.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.