برنامه اجراهای تماشاخانه انتظامی در جشنواره تئاتر فجر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران میزبان ۸ نمایش سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران ۲۹ دی تا ۱۱ بهمن میزبان سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، یکشنبه ۲۹ دی نمایش “افسونگر” از تهران نوشته “مهدی کوشکی” و به کارگردانی “مصطفی کوشکی” به مدت ۵۵ دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش تئاتر نسل نو و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران حضور دارد.

دوشنبه ۳۰ دی و سه‌شنبه ۱ بهمن نمایش “در باب تفریحات سالم و غیرسالم” از تهران نوشته “سید احسان عرفانی” و کارگردانی مشترک “فریبرز کریمی” و “احسان عرفانی” به مدت ۹۰ دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش نیز در دو بخش تئاتر نسل نو و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران حضور دارد.

چهارشنبه ۲ بهمن نمایش “کوپن” از تهران نوشته “سپیده خمسه نژاد” و به کارگردانی “سید جواد روشن” به مدت ۹۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش چشم‌انداز تئاتر ایران در سال ۹۳ و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران حضور دارد.

پنجشنبه ۳ و جمعه ۴ بهمن نمایش “خیال بی‌ خیال” از اصفهان نوشته “فاطمه مکاری” و به کارگردانی احسان فاضلی” به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش در دو بخش برگزیدگان تئاتر مناطق و مسابقه مرور تئاتر ایران شرکت کرده است.

شنبه ۵ و یکشنبه ۶ بهمن نمایش “فلان و چنان، حکومت خان جان” از خمین نوشته “رضا شاهبداغی” و به کارگردانی “مهدی محمدی” به مدت ۵۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش برگزیدگان تئاتر مناطق و مسابقه بین‌الملل حضور دارد.

سه‌شنبه ۸ بهمن نمایش “یوبیتسومه” از تهران به نویسندگی و کارگردانی “نیما نادری” به مدت ۷۰ دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش در دو بخش تئاتر نسل نو و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران شرکت دارد.

پنجشنبه ۱۰ بهمن نمایش “تب تند ط!” از تهران نوشته “محمود احدی نیا” و به کارگردانی “رضا رشادت” به مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش تئاتر نسل نو و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران حضور دارد.

در آخرین روز سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز جمعه ۱۱ بهمن نمایش “زندگی در تئاتر” از تهران نوشته “دیوید مامت” و به کارگردانی “محمد برهمنی” به مدت ۹۰ دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش در بخش جشنواره جشنواره‌ها حضور دارد.

کلیه اجراهای تماشاخانه استاد انتظامی در دو سانس ۱۷ و ۱۹ روی صحنه‌ می‌روند.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.