برنامه اجراهای خیابانی جشنواره تئا‌تر فجر در خانه هنرمندان ایران

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

خانه هنرمندان ایران در طول سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر میزبان ۱۷ نمایش خیابانی است.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان؛ امروز چهارشنبه ۲ بهمن ‌ماه ساعت ۱۷ نمایش “املت با گوجه ایرانی” از تفرش به نویسندگی و کارگردانی میثم سرآبادانی به مدت ۳۰ دقیقه در فضای باز خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.

فردا پنجشنبه ۳ بهمن ‌ماه، ساعت ۱۶ نمایش “چوپان‌ها” از تهران به نویسندگی و کارگردانی علی محمد رادمنش به مدت ۳۰ دقیقه اجرا می‌شود.

روز جمعه ۴ بهمن‌ماه، ساعت ۱۷ نمایش “باشلوق” از مرند به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار به مدت ۲۰ دقیقه اجرا می‌شود.

روز شنبه ۵ بهمن‌ماه، ساعت ۱۵ نمایش “سوغات خلیج فارس” از بوشهر نوشته «فرامز کلانتری» و به کارگردانی احمدرضا قربانی به مدت ۲۵ دقیقه اجرا می‌شود.

روز یکشنبه ۶ بهمن‌ماه، ساعت ۱۷ نمایش “یک داستان کاملا واقعی” از ملایر به نویسندگی و کارگردانی نرگس خاک کار به مدت ۳۰ دقیقه اجرا می‌شود.

روز دوشنبه ۷ بهمن ساعت ۱۶ نمایش “پرده خوانی شیرین و فرهاد مدل ۹۲” از دهلران به نویسندگی و کارگردانی سعید خیرالهی به مدت ۲۵ دقیقه اجرا می‌شود.

روز سه‌شنبه ۸ بهمن ساعت ۱۶ نمایش “سیاره‌ها” از سیاهکل به نویسندگی و کارگردانی محمود فرضی‌نژاد به مدت ۳۰ دقیقه اجرا می‌شود و سپس ساعت ۱۷ نمایش “همیار” از آستانه اشرفیه به نویسندگی و کارگردانی میلاد حسین‌زاده به مدت ۲۰ دقیقه اجرا می‌شود.

روز چهارشنبه ۹ بهمن ساعت ۱۶ نمایش “آیین ورف چال” از آمل به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر و غنچه شکوهیان به مدت ۳۰ دقیقه اجرا می‌شود و از ساعت ۱۸ نمایش “دیوار” اط سقز به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اسماعیلی به مدت ۲۵ دقیقه اجرا می‌شود.

روز پنجشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۶ نمایش “پوتین” از خمینی شهر نوشته هادی کیانی و حسینعلی عمادی به کارگردانی هادی کیانی به مدت ۲۵ دقیقه اجرا می‌شود.

روز جمعه ۱۱ بهمن‌ماه، نیز ساعت ۱۶ نمایش “گلادیاتور” از اهواز نوشته مصطفی بوعذار و به کارگردانی معصومه عموری به مدت ۲۵ دقیقه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.