برنامه استفاده ابزاری از منافقین علیه ایران در سوریه/ آمریکا باید هزینه دهد

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به خارج شدن گروهک تروریستی منافقین از فهرست تروریستی آمریکا گفت: گروهک تروریستی منافقین برای خروج از پادگان نظامی عراق یکسری مطالبات و خواسته هایی داشتند که آمریکا با وجود ادعای مبارزه با تروریسم ، تمام این خواسته ها را تامین کرد.

وی افزود: سران این گروهک تروریستی برای خروج از لیست تروریستی رشوه سنگینی به کنگره آمریکا دادند و سعی کردند رضایت آنان را برای خروج از لیست جلب کنند.

رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه، با بیان اینکه با خروج منافقین از لیست گروههای تروریستی محدودیت های آنان نیز کاهش می یابد، گفت: با خارج شدن منافقین از لیست گروه های تروریستی، این گروهک از گروه مسلح دائمی به گروه سیاسی تبدیل می شود و آمریکا می تواند از این گروه به عنوان اهرم فشاری علیه ایران استفاده کند.

وی نا امن سازی کشورهای اسلامی را هدف آمریکا در حمایتش از گروه های تروریستی دانست و گفت: آمریکا قصد دارد از این گروه تروریستی در قضیه حمایت ایران از سوریه و فلسطین از گروه منافقین استفده ابزاری کند؛ همچنان که در دیگر کشورهای اسلامی نیز از گروههای تروریستی همچون القاعده بهره می جوید.

ترقی خاطرنشان کرد: خارج شدن فنافقین از فهرست تروریستی آمریکا نشان دهنده این است که ترور نخبگان سیاسی همچنان در دستور کار آمریکا قرار دارد.

رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه، با بیان اینکه از امروز اگر جنایتی توسط گروهک تروریسی منافقین در ایران صورت گیرد آمریکا باید پاسخگوی آن باشد، تاکید کرد: اگر جنایتی توسط این گروهک تروریستی رخ دهد ایران آمریکا را مسوول این جنایات می داند و این کشور نیز باید هزینه حمایت هایش را از منافقین پرداخت کند.

 به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت خارجه آمریکا با صدور اطلاعیه ای رسما گروهک تروریستی منافقین را از فهرست گروه های تروریستی این کشور خارج کرد.  


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.