برنامه امتحانی سه دانشگاه اصفهان

۲۳اردیبهشت،

41970.jpg

بر اساس بخشنامه امتحاناتی دانشجویان در ایام انتخابات، در راستای افزایش مشارکت دانشگاهیان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در محدوده زمانی ۲۰ خردادماه تا دوم تیرماه سال امتحانی برگزار نمی‌شود.

به این سبب تغییراتی در برنامه امتحانات دانشگاه‌هایی چون دانشگاه‌های اصفهان ایجاد شد که در ذیل به برنامه‌های امتحانی بعضی از این دانشگاه‌ها اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در رابطه با این موضوع مسئولان آموزشی سه دانشگاه اصفهان، صنعتی و نجف‌آباد برنامه امتحانی تازه خود را اعلام کرده‌اند.

دکتر حجت‌الله سعیدی مدیرکل آموزش دانشگاه اصفهان در خصوص برنامه‌ امتحانی این دانشگاه، اظهارکرد: در سال‌های قبل، امتحانات ما از ۲۲ خرداد آغاز می‌شد و تا سوم تیر ماه ادامه داشت که امسال بر اساس بخشنامه امتحانی زمان برگزاری امتحانات تغییر و امتحانات دانشجویان از چهارم خرداد ماه آغاز می‌شود و ۱۹ خرداد به پایان می‌رسد.

وی افزود: بر این اساس کلاس‌های دانشگاه دوم خرداد ماه پایان می‌یابد و به اساتید تاکید کرده‌ایم که کلاس‌ها زودتر تمام شود، البته با گذاشتن کلاس‌های جبرانی، کاستی‌ها حتما جبران می‌شود و محتوای درسی دانشجویان به طور کامل ارائه می‌شود، بنابراین هر کلاس مفید ۱۰۰ دقیقه طول می‌کشد که با این وضعیت ۱۲۰ دقیقه‌ شده است و در کل تصصمیمات خوبی اتخاذ شده است تا به تحصیل دانشجویان لطمه وارد نشود.

دکتر حسین شریعتمداری معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه برگزاری زودهنگام امتحانات این دانشگاه هیچ ضربه‌ای به دانشجویان وارد نخواهد کرد، گفت: چون در دانشگاه صنعتی معمولا ترم‌ها ۱۵ روز زودتر آغاز می‌شود، بنابراین ما چندان مشکلی با این تصمیم نداشتیم و حتی دانشجویان این دانشگاه، یک هفته فرجه برای امتحانات خواهند داشت.

وی افزود: بر این اساس امتحانات امسال دانشگاه صنعتی اصفهان از پنجم خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ خرداد ماه ادامه دارد، البته کلاس‌های جبرانی حداقل یک جلسه برای دانشجویان در نظر گرفته‌ شده است تا کتاب‌ها به پایان برسد.

دکتر مسعود کثیری معاون آموزشی دانشگاه نجف‌آباد در این خصوص به خبرنگار ایسنا، گفت: طبق بخشنامه ابلاغی ما موظف شدیم امتحانات را قبل از برگزاری انتخابات به پایان برسانیم که بر این اساس امتحانات این دانشگاه در محدوده زمانی اول تا ۲۱ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: بر تمام دانشکده‌ها نظارت کامل داریم و به استادان تذکر داده‌ایم که با گذاشتن کلاس‌های جبرانی سر فصل دروس را به پایان برسانند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.