برنامه صد روزه نشان از”شفاف‌سازی “دولت دارد/ اتخاذ روش‌های جدید برای حل مشکلات “خودرو”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

یک نماینده مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نکو با بیان اینکه ارائه برنامه صد روزه شفاف‌سازی و صداقت دولت در قبال مردم نشان می‌دهد،گفت: متاسفانه دولت در حوزه خودرو موفق عمل نکرد که البته اگر دولت می‌توانست دراین صد روز برای حل مشکلات خودرو معجزه کند قطعا دریغ نمی‌کرد.

ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه گزارش ممتاز به نقل از یکصد روزه دولت قطعا نمی‌تواند ارائه  بهره‌برداری از یک پروژه عظیم باشد، اظهار داشت: با توجه به پیشینه دولت قبل که مشکلاتی را در وضعیت معشیتی مردم  و اقتصاد کشور به وجود آورد قطعا دولت یک گزارش ممتاز به نقل از مفصلی را از کم و کاستی‌های موجود ارائه خواهد کرد.
 
وی افزود: البته در کنار بیان اشکالات و آمار وضعیت موجود قطعا فرمول و راهکارهایی برای حل این مسائل مطرح خواهد شد.
 
نکو با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در این صد روز توانست از طریق تشکیل تیم‌های کارشناسی در حوزه‌های مختلف اطلاعات مناسبی را جمع‌آوری کند، تصریح کرد: دولت در این مدت با جمع‌آوری اطلاعات گسترده مسائلی که در دولت قبل سد راه پیشرفت‌های مختلف شده بود را رصد کرده و تحلیل مناسبی را به دست آورد.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه ورود دولت برای حل مشکلات کشور بسیار مثبت تلقی می‌شود، گفت: تلاش‌های دولت برای دفاع از حقوق ملت در حوزه خارجی با حفظ تمامی ارزش‌ها بهبودی روابط بین المللی را سبب خواهد شد که این موضوع زیان‌های وارده از اعمال تحریم‌های غرب را خنثی و مرتفع می‌کند.
 
نکو به شفاف‌سازی دولت اشاره کرد و افزود: ارائه برنامه صد روزه شفاف‌سازی و صداقت دولت را در بیان مسئل کشور در قبال مردم نشان می‌دهد که این موضوع نقطه عطفی براثی انجام اقدامات دولت در حل مشکلات است.
 
وی یادآور شد: امیدواریم در این برنامه صد روزه هم شاهد بیان ریشه‌یابی و علل مشکلات و هم ارائه فرمول‌ و راهکارهایی برای حل این معضلات باشیم.
 
نکو در ادامه به حوزه خودرو اشاره کرد و افزود: متاسفانه دولت در حوزه خودرو موفق عمل نکرد که البته اگر دولت می‌توانست دراین صد روز برای حل مشکلات خودرو معجزه کند قطعا دریغ نمی‌کرد.
 
نماینده مردم تهران و رباط کریم در خانه ملت با بیان اینکه مشکلات حوزه خودرو به راحتی قابل حل نیست، اظهار داشت: ما منتظر ارائه روش‌های جدیدی برای بهبود وضعیت خودرو هستیم چرا که با رویکردهای کنونی امکان خروج از وضعیت آشفته خودرو وجود ندارد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.