برنامه فیتیله هنوز بخشیده نشده است



تاریخ انتشار: ۲۳ December 2015 | 5:00 am

ماجرای فیتیله ای ها هنوز در تعلیق است!

نمایندگان پذیرش عذرخواهی “فیتیله” ای ها را منوط به پذیرش عذرخواهی از سوی مردم آذربایجان دانستند.

ماجرای عموهای فیتیله ای در تعلیق است

بازیگران مجموعه فیتلیه با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس از بابت توهین صورت گرفته در این برنامه به مردم آذربایجان عذرخواهی کردند.

سیدمهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندواب در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: مجموعه برنامه‌سازان فیتیله‌ای‌ها، کارگردان و تهیه‌کننده این برنامه برای عذرخواهی جهت توهینی که به آذری زبانان در برنامه اخیر خود کرده بودند، به درخواست نمایندگان در کمیسیون اجتماعی حضور یافتند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی موظف به بررسی آسیب اجتماعی وارده شده به آذری‌زبانان برای جلوگیری از این گونه خطاهاست، لذا آنها با حضور در جلسه کمیسیون رسما از مردم آذری زبان عذر خواهی کردند.

این نماینده آذری زبان در مجلس نهم یادآور شد: مجموعه فیتیله‌ای ها اعلام کردند که با حضور در آذربایجان از مردم عذرخواهی خواهند کرد؛ البته نمایندگان پذیرش عذرخواهی این گروه تلویزیونی را منوط به پذیرش عذرخواهی از سوی مردم آذربایجان دانستند.

عیسی‌زاده با بیان اینکه گروه تلویزیونی فیتیله توهین به مردم آذربایجان را اشتباهی سهوی دانستند، گفت: این افراد سابقه حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل داشتند و کاملا مشهود است که این توهین به شکل عمدی صورت نپذیرفته است اما مردم آذری‌زبان را باید قانع کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه این موضوع مجددا در کمیسیون اجتماعی بررسی خواهد شد، گفت: واکنش مردم آذربایجان برای نمایندگان آذربایجان بسیار حائز اهمیت است، باید به یاد داشته باشیم که قشر کثیری از مردم کشور اعم از مردم آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، عده ای از مردم بندر انزلی و خراسان و همدان آذری‌زبان هستند.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznews.com/culture
منبع : icana.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.