برنامه های رادیو سلامت در ایام انتخابات ریاست جمهوری

۲۱خردادماه،

شبکه رادیویی سلامت، مقوله های اجتماعی تاثیر گذار در انتخابات را بررسی و مردم را به شرکت در این عرصه اجتماعی ، ترغیب می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی گروه های برنامه ساز رادیو سلامت اقدام به تهیه و پخش برنامه های مختلف از جمله برنامه ی”فردای بهتر” که به بررسی و نقد مولفه های تاثیر گذار در انتخابات می پردازد کرده اند  این برنامه را گروه سلامت جسم رادیو سلامت،تهیه کرده و درروزهای چهارشنبه ساعت۱۹:۱۰پخش می شود و تا ۲۳خرداد ادامه خواهد داشت .

برنامه” این حق ماست ” با کارشناسی مشاوران خانواده و مدرسان دانشگاه با موضوع ‌نحوه ی تبلیغات و سلامت روانی جامعه به مناسبت ایام انتخابات ریاست جمهوری، با هدف کنترل و هیجان کاندیداها، طرفداران ومردم درحین و بعد از انتخابات، همچنین شرایط انتخاب آگاهانه، تصمیم گیری هوشمندانه توام با تحلیل از طریق مباحث کارشناسی در این رادیو پخش می شود . این برنامه را  گروه سلامت روان رادیو سلامت تهیه کرده و هر روز تا ۲۳ خرداد ، ساعت ۱۱:۴۵ بر روی موج اف ام، ردیف ۱۰۲مگاهرتز پخش می شود .

از ویژه برنامه های دیگر رادیو سلامت در ایام انتخابات رئیس جمهوری برنامه ی “یک تصمیم” “از اشاره تا نشانه” و ” یک نگاه ” کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت  است که با حضور کارشناسان مختلف ، مقوله ی مهم انتخابات و تاثیر شرکت مردم را ارزیابی می کند ” یک تصمیم ” تا بیست و سوم خرداد، هر روز ساعت ۸:۲۰  و برنامه های “از اشاره تا نشانه” و ” یک نگاه ”  شنبه تا پنجشنبه، ساعت ۷:۱۰ به روی آنتن می رود.

“مسابقه انتخابات در  ۱۰۲ FM ” جمعه ها از ساعت ۱۰صبح الی ۱۰:۳۰، “سلام جوانی” از شنبه تا چهارشنبه هر روز از ساعت ۱۸ الی ۱۸:۳۰ و “آسمون و ریسمون” پنج شنبه بیست و سوم خرداد ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ برنامه های را موضوعات انتخابات تدارک دیده اند تا سبب اهتمام و تلاش بیشتر جهت بسترسازی مناسب به منظور تحقق حماسه سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشند.

نماینده گان سلامت نامزدها نیز ، با حضور در استودیوهای ضبط برنامه های این شبکه به تشریح و بررسی برنامه‌های سلامت نامزد مورد نظر خود می پردازند . دکترمحمدرضا مسجدی نماینده دکترولایتی ، دکترگلمکانی نماینده دکترقالیباف ، دکترحسینعلی شهریاری نماینده دکترجلیلی، دکترعبدالحسین روح‌الامینی نماینده دکتررضایی، دکترعلی اکبر سیاری نماینده دکترعارف، دکترعباس شکوری نماینده دکتر حدادعادل، دکترعلی برهانزاده نماینده مهندس غرضی و دکترعلی نوبخت حقیقی نماینده دکتر روحانی مهمانان رادیو سلامت بودند که با ضبط برنامه‌ای یک‌ ساعته  به بررسی و تبیین محورهای برنامه حوزه سلامت کاندیدای خود پرداختند، این برنامه ها از پانزده تا بیست و دوم خرداد هر روز ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح  بر روی موج اف ام، ردیف ۱۰۲مگاهرتز از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.