برنامه های کلی تیم ملی مورد تائید علیمرادی قرار گرفته است/ اردوی تیم ملی تکواندو با یک ماه تاخیر برپا می شود

۲۲ آبان ،

رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان، آغاز اردوهای آمادگی تیم ملی تکواندو را با یک ماه تاخیر، از ۲۴ آذر اعلام کرد.

اوجانی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، گفت: برنامه های کلی، جزئی و بلندمدت تیم ملی تکواندو ناشنوایان را برای حضور در مسابقات المپیک۲۰۲۴ بلغارستان هفته قبل به فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضاء بیماران خاص ارسال کردیم و خواهان برگزاری اردوها از ۲۵ آبان ماه سال جاری بودیم.

وی ادامه داد: علیمرادی سرپرست فدراسیون ناشنوایان و پیوند اعضاء بیماران خاص، برنامه های تیم ملی تکواندو ناشنوایان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است و در نهایت با برنامه های اارئه شده موافقت کردند.

البته اگرچه بعضی از برنامه ها تغییرات جزئی کرده است، اما با برنامه های کلی مورد رضایت وی قرار گرفته است. بنابراین تیم ملی تکواندو از آذرماه بصورت جدی فعالیت خودرا آغاز می کنند.

اوجانی تصریح کرد: برنامه های ارائه شده به فدراسیون ناشنوایان اعم از برپایی اردوهای آمادگی در هر ماه، برگزاری لیگ تکواندو، برپایی اردوی خارج از کشور در ترکیه، تمرین با تیم ملی تکواندو ورزشکاران شنوا، انجام بازی های دوستانه با تیم های حاضر در استانها.

برپایی اردویی تفریحی در کیش و حضور بانوان تکواندوکار درمسابقات کشوری در آذرماه بوده است، البته با بسیاری از برنامه های ارائه شده فوق موافقت شده است. البته اجرایی کردن بعضی از برنامه های مذکور نیاز به ایجاد شرایط و امکانات مناسب دارد.

رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان، خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه در برنامه های انجمن تکواندو ناشنوایان آغاز اردوهای آمادگی از ۲۵ آبان ماه ذکر شده بود، اما بدلیل جابجایی و تغییراتی که در فدراسیون ناشنوایان صورت گرفته است، اردوها با یک ماه تاخیر از ۲۵ آذرماه سال جاری آغاز می شود. البته اردوها هر ۳۵ روز یکبار برپا می شود.

اوجانی ادامه داد: ملی پوشان تکواندو ناشنوایان تا پایان سال جاری در اردو بسر می برند و تمرینات آمادگی خود را زیر نظر مربیان مجرب و حرفه ای تکواندو انجام می دهند، البته طبق برنامه اردوها در سال ۹۲ تا آغاز مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان پیگیری می شود.

اوجانی افزود: در خصوص بانوان تکواندوکار ناشنوا و سطح فنی آنها اطلاعات دقیقی در دسترس نداریم و به دلیل آنکه به بانوان تکواندوکار کمتر توجه شده است؛ لذا از تعداد ورزشکاران بانو فعال در این حوزه آگاهی نداریم.

رئیس انجمن تکواندو افزود: در جهتی آشنایی با بانوان علاقمند به تکواندو جهت تشکیل تیم ملی قدرتمند، درصدد برگزاری مسابقه انتخابی هستیم تا در پایان مسابقه اشخاص برتر جهت حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شوند.

وی افزود: برنامه های تیم تکواندو تا پیش از پایان سال ۹۰ بطور منظم برگزار می شود و سایر برنامه هایی که مربوط به سال ۹۲ می شوند، در وقت خود بررسی و عملی می شوند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.