برنامه های ویژه کمیته انضباطی برای داربی تهران

خبرگزاری آریا-زمان دیدار استقلال – پرسپولیس تغییر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهروان درباره تغییر زمان داربی ، لغو بازی استقلال و پیکان و ورزشگاه سردارجنگل رشت به نکاتی اشاره کرد.
 سرپرست سازمان لیگ در این باره گفت: براساس درخواست یگان ویژه ناجا و شرکت واحد و موافقت کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تهران زمان بازی استقلال – پرسپولیس از ساعت ۱۰/۱۹ به ۱۸ تغییر پیدا کرد. همچنین به دلیل برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد دیدار استقلال و پیکان لغو شد و زمان و مکان جدید آن متعاقبا اعلام می شود.
وی ادامه داد: سازمان لیگ برتر از روز اول ورزشگاه عضدی رشت را به عنوان میزبان بازیهای داماش تعیین کرده بود، اما به درخواست باشگاه پرسپولیس و موافقت شورای تامین بازی به ورزشگاه سردار جنگل رفت و البته خودم از ورزشگاه بازدید کردم و باید بگویم به هیچ وجه نمی تواند میزبان بازیهای لیگ برتر باشد، جاده منتهی به این ورزشگاه یک جاده روستایی است که مطمئنا این جاده باید با همکاری وزارت راه تعریض شود، چرا که اگر این اتفاق نیفتاد شاهد تصادف های مرگبار در این جاده خواهیم شد. ورزشگاه سردار جنگل با شرایطی که وجود دارد مورد تایید ای اف سی قرار نخواهد گرفت و باید به وضعیت آن به صورت جدی رسیدگی شود.
بهروان در پایان گفت: سازمان لیگ داربی پایتخت را مثل همیشه با تمهیدات لازم و با همکاری نهادهای ذیربط برگزار خواهد کرد و امیدواریم که این بازی زیبا و دیدنی از کار درآید.

داور داربی را پنجشنبه اعلام می کنیم
 عسگری رئیس دپارتمان داوری  قضاوت داوران را در هفته گذشته مطلوب دانست.
 وی در این باره گفت: به جز بازی استقلال و ملوان که داور بازی باید آرش برهانی را به دلیل برخورد شدید و حرکت خشن پریدن با استوک روی ساق پای بازیکن ملوان اخراج می کرد، در دیگر بازیها صحنه خاصی دیده نشد و ناظران داوری مورد خاصی را گزارش نکردند.
عسگری ادامه داد: متاسفانه اشتباه حق وردی تاثیرگذار بود و آرش برهانی با اخراج نشدنش روی اشتباه داور، گل مساوی استقلال را به ثمر رساند.
رئیس دپارتمان داوری همه گمانه زنی ها درباره انتخاب داور داربی را اشتباه دانست و گفت: داور داربی حوالی ظهر پنجشنبه اعلام می شود و تا کنون هیچ داوری برای قضاوت این دیدار قطعی نشده است.

برای داربی تهران برنامه های ویژه ای داریم
حسن زاده گفت: با سخت گیری و کسر امتیاز با برهم زنندگان فضای ورزشگاهها برخورد خواهیم کرد
اسماعیل حسن زاده  درباره اتفاقات اخیری که در برخی ورزشگاهها افتاده است به نکاتی اشاره کرد.
حسن زاده دراین باره گفت: متاسفانه  کم کم فضای بدی دارد در برخی ورزشگاهها حاکم می شود و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به هر ترتیبی می خواهد جلوی این اتفاق را بگیرد.
وی ادامه داد: در صورتی که لازم باشد کسر امتیاز را هم برای کسانی که فضای ورزشگاهها را آلوده می کنند در نظر گرفته ایم و به شدت با هواداران و بازیکنان و کسانی که بخواهند فحاشی برخورد خواهیم کرد.
حسن زاده در پایان گفت: کمیته انضباطی برای داربی تهران، برنامه ویژه ای دارد که این داربی به خوبی برگزار شود. ما ناظر انضباطی ویژه و ناظران دیگری را برای این بازی تعیین خواهیم کرد و همه اتفافات این بازی زیر ذره بین ناظران قرار خواهد گرفت تا با کسانی که جو را بر هم بزنند برخورد لازم انجام شود.  


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.