برنامه های بزرگداشت روز جهانی کودک درمدارس یزد اعلام شد

آرشیو خبردفاتر نمایندگی داخلیآموزش و پرورشادارات کل استانهایزد کد مطلب: ۹۱۶۰     

معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان یزد:

ارسال به    نسخه چاپی نسخه چاپی   

خبرگزاری پانا:معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان یزد برنامه های بزرگداشت روز جهانی کودک درمدارس اعلام کرد .

یکشنبه ۱۶ مهر ساعت ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری پانا، شایسته ناطقی گفت : نظر به اهمیت کودکان به عنوان سرمایه های ملی وآینده سازان ایران اسلامی مراسم ویژه روز جهانی کودک در قالب “روز جهانی و هفته ملی کودک ” از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه و با شعار “کودک ، خانواده و جامعه ” درمدارس برگزار می شود.
وی برگزاری جشن بزرگداشت کودکان ، فراهم آوردن زمینه شرکت دانش آموزان درجشن بادبادک ها ، بازدید ازمراکز نگهداری کودکان بی سرپرست ، عیادت از کودکان بیمار و بازدید از اماکن فرهنگی وتاریخی یزد را ازجمله برنامه های بزرگداشت هفته کودک درمدارس اعلام کرد .
ناطقی برگزاری کارگاهای خلاق وآموزش مهارت های زندگی به کودکان ، تدارک اردوهای آموزشی ، تربیتی و تفریحی ، برگزاری همایش “کودکانمان را دریابیم” با حضور والدین دانش آموزان ، برپائی کارگاه آموزشی مهارت فرزند پروری برای مادران و شرکت دانش آموزان درکلاس های آموزش ترافیک را از برنامه های آموزشی مدارس درطول این هفته برشمرد .
وی به آغاز “طرح مطالعه مفید کودکان” همزمان با هفته کودک اشاره کرد وافزود: این طرح امسال با حضور کودکان اول تا سوم ابتدائی اجرا می شود و هرهفته یک ساعت از درس فارسی یا هنر این پایه ها به موضوع مطالعه مفید اختصاص داده می شود .
معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اطلاع رسانی به دانش آموزان و خانواده ها برای بهره مندی از برنامه های سایر نهادهای مرتبط با کودک در استان خبرداد و افزود بدین منظور برنامه های این نهادها به خانواده ها اعلام تا زمینه حضور دانش آموزان به همراه والدین در اوقات فراغت آنان فراهم شود .
“ناطقی ” همچنین از برگزاری مراسم نمادین هفته کودک در دبستانی قرانی المهدی خبرداد و افزود این مراسم با حضور مسئولان استانی ، دانش آموزان ، خانوادها و فرهنگیان ساعت ۹ صبح دوشنبه ۱۷/۷/۹۱ در مدرسه قرانی المهدی واقع دربلوار حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود و علاوه بر برنامه های هفته کودک ، اجرای طرح مطالعه مفید نیز درمدارس آغاز می گردد .

 

 


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.