برنامه های تازه در گروه کودک الکوثر

۱۹م دیماه ،

تولید برنامه های تازه در گروه کودک شبکه جهانی الکوثر در حال انجام است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر، “قصه های من” نام یکی از این برنامه ها است که ۳۰ قسمت ۵ دقیقه ای برای مخاطب کودک در حال تولید است .ترکیب این برنامه آیتمهایی چون نریشن و تصویر را شامل می گردد و سعی شده است در هر قسمت در خصوص یک شئی و یا وسیله ای توضیحاتی داده شده و با زبان علمی ساده به تشریح و بررسی آن برای مخاطب کودک پرداخته شود.هدف از تولید این برنامه دادن اطلاعات عمومی به کودکان و ارتقای سطح علمی آنها عنوان شده است .  
شبکه الکوثر روزانه برنامه زنده ای ویژه مخاطب کودک تحت عنوان لیمون دارد که در این برنامه یک مجری به همراه عروسکی با نام لیمون در قالب نمایش به بیان نکات آموزنده برای کودکان می پردازند. یکی دیگر از تولیدات تازه گروه کودک آیتم طنزی است که به صورت هفتگی در برنامه لیمون گنجانده شده که این آیتم طنز متناسب با داستان و یا اتفاقی که برای لیمون رخ داده انتخاب می گردد .   
براساس این گزارش سری تازه حکایت حسینیه نیز در ۵۰ قسمت ۵ دقیقه ای در حال تولید است که در سری تازه این برنامه شاهد تغییراتی در دکور و اجرای برنامه خواهیم بود .
علاوه بر این گروه کودک شبکه الکوثر روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) دوبله عربی فیلم سینمایی اقای مهربان را در کنداکتور پخش شبکه قرار داده است.
لازم به ذکر است، این انیمیشن ارزشمند و فاخر تاکنون در چندین جشنواره جوایز مختلفی کسب کرده است .


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.