برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای کاهش آسیب های اجتماعی

۳۰م آذر ،

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: آموزش اشخاص بیکار و ردیابی اشخاص بهبود یافته که وارد اجتماع شده اند از برنامه های سازمان فنی و حرفه ای در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: سرمایه گذاری در بحث کاهش آسیب های اجتماعی امری ضروری است که در این راستا پیشگیری مهمترین بخش کاهش آسیب های اجتماعی است که نیازمند فرهنگ سازی تغییر نگرش اشخاص و اجرای برنامه های آموزشی لازم است.

وی افزود: برای اینکه در حوزه پیشگیری آسیب های اجتماعی در کشور موفق عمل کنیم نیازمند یک نقشه راه جامع و کامل از مرحله پیشگیری و کنترل تا درمان و هدایت هستیم.

پرند در ادامه سرمایه گذاری در بحث کاهش آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و تصریح کرد: اشخاص آسیب دیده اجتماعی در ۳ گروه اشخاص آسیب پذیر بیکار، نخبه و بهبود یافته قرار دارند که با برنامه ریزی های مناسب می توان این اشخاص را تحت حمایت قرار داد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: آموزش اشخاص بیکار، استفاده از اشخاص نخبه به عنوان مربی برای آموزش سایر آسیب دیدگان و ردیابی اشخاص بهبود یافته که وارد اجتماع شده اند از برنامه های این سازمان در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.