برنامه های عجیب مراسم ازدواج براد پیت و آنجلینا

۱۲م اسفند ،

براد پیت و آنجلینا جولی برنامه ازدواج خود را فاش کردند!

ممتازنیوز: بنابه گزارشات تازه ، یک از برنامه های جالب این زوج برای مراسم ازدواجشان ، خوش آمد گویی اسبهای کوچک و زیبا به مهمانان است.

براد پیت و آنجلینا قرار است در ملک بزرگ خود واقع در فرانسه که یک کلیسای کوچک وخاص نیزدارد ، ازدواجشان را جشن بگیرند . این مراسم ظاهرا” در اواخر ماه می برگزار خواهد شد و اصلاح درختان به شکل فیل یکی دیگر از برنامه های جالب این مراسم است . هر کدام از این درختان نشان دهنده یکی از اعضای خانواده می باشند.

لوسیل میشل ، مسئول گل آرایی مراسم این زوج گفت:« مهمانان در هنگام ورود از کنار چشمه های آب زیبا و اسبهای کوچکی که در حال جست و خیز و پرش برای خوش آمدگویی به آنها می باشند رد می شوند تا به خانه و سالن اصلی برگزاری مراسم برسند.»

« وقتی که مهمانها ماشینهای خود را پارک می کنند خانواده فیلها را می بینند . براد پیت امیدوار است دیدن خانواده فیلها سبب شود که مهمانان آنها در بدو ورود لبخند بزنند. ظاهرا” اصلاح درختها به شکل فیل ، ایده بچه ها بوده است.»

« آنها دوست دارند مراسم ازدواجشان دقیقا” قبل از غروب آفتاب انجام شود تا به این ترتیب زمانی که آنها در حال سوگند خوردن و رد و بدل کردن حلقه ها می باشند ، کلیسای کوچکشان پر از نورهای قرمز ، نارنجی و زرد شود. چمن ها از همین حالا درحال آبیاری می باشند تا برای این روز بزرگ کاملا سبز و سرحال باشند. براد پیت دوست دارد همه چیز را طوری برنامه ریزی کند که وقتی مهمانها از در وارد می شوند متعجب و شوکه شوند.»

براد پیت روی برنامه های ازدواجش بسیار حساس است و در تمام آنها دخالت می کند و او ظاهرا” دوست دارد این روز بزرگ به یک روز افسانه ای و تاریخی مبدل شود بطوریکه حتی نسلهای آینده نیز این روز و این مراسم را بیاد بیاورند.»

لوسیل در ادامه حرفهایش گفت:« براد حدود ۳۰ هزار پوند برای گلکاری هزینه کرده است و می گوید آنها تصمیم گرفته اند که از گلهای چیده شده استفاده نکنند و قرار است فقط از گلهای وحشی کاشته شده استفاده شود تا درآینده نوه های آنها هم بتوانند ببینند که پدربزرگ و مادربزرگشان درکجا با هم ازدواج کرده اند.»

منبع: aftabir.com


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.