برنامه های ورزشی ایران صدا با رویکرد تازه ی همراه است

۱۶م اسفند ،

تغییر ساختارهای متناسب و مطلوب برنامه های ورزشی مهم‌ترین هدف گروه ورزش رادیو ایران صداست که در سال تازه به آن می‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو ایران صدا؛ شهرام نوروزی مدیر گروه ورزش رادیو ایرانصدا،  به تغییرات اساسی و ارائه برنامه های متنوع ورزشی در سال تازه اشاره کرد و افزود: گروه ورزش رادیو ایران صدا تلاش دارد، همزمان با فرارسیدن سال تازه به تولید برنامه‌هایی ازجمله : ورزش‌های همگانی، ورزش بانوان، ورزش در دوران بارداری، تهیه کتاب‌های گویا در حوزه علم و ورزش، ورزش با خانواده و پخش تعاملی مسابقات ورزشی به صورت زنده و تصویری رویکرد تازه این گروه در سال نو است. 
نوروزی  به مقایسه فعالیت برنامه های ورزشی ایرانصدا  نسبت به سایر رادیوها اشاره کرد و یادآور شد: مخاطبان همراه و همیشگی این رادیو از طریق اینترنت شنونده برنامه‌ها می باشند. در صورتی سایر برناه های رادیویی را باید از طریق فرکانس  های رادیویی می شنوند . با توجه به اینکه بیشترین  قشر جامعه ما را جوانان تشکیل می‌دهند تلاش شده برنامه‌ها ی این گروه  ا بر اساس ذائقه و نیاز مخاطبان تهیه شود. 
 نوروزی تصریح کرد: مهم‌ترین هدفی که عوامل برنامه ساز در تهیه برنامه های خود به آن می‌پردازند کمک به رشد و شکوفایی ورزش در تمامی رشته‌ها، نقد و بررسی ورزش، راهکارهای مناسب و مطلوب برای ورزشکاران، تهیه برنامه‌هایی اثر گذار و قابل استفاده برای تمامی رشته های ورزشی در دستور کار این گروه برنامه ساز  قرارگرفته است.    
نوروزی به معرفی برنامه های گروه ورزش ایران صدا اشاره کرد: برنامه‌هایی همچون «روی موج رادیو» مروری بر مهم‌تر ین اتفاق‌ها ی ورزشی در هفته‌ی قبل، «فصلی کشتی» معرفی اولین ورزش کشتی ایران، «نود اینترنتی» برنامه‌ی تخصصی در حوزه فوتبال ایران، «فوتبال در چهار گوشه جهان» مروری بر وقایع و اتفاق‌های فوتبال قاره‌ها و لیگ‌های معتبر اروپایی، «ورزش زیر ذره بین» معرفی تمامی حوزه های ورزشی، برنامه زنده «مجله علمی» معرفی رشته های تازه بیلیارد و بولینگ از جمله برنامه‌هایی از گروه ورزش ایران صدا که از این شبکه پخش می‌شود.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.