برنامه هسته‌یی ایران؛ کابوس نتانیاهو

۲۳م دیماه ،

404-3.jpg

نخست‌وزیر رژیم صیهونیستی بار دیگر اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات این رژیم، ایران در اولویت دستور کار وی قرار خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از آسوشیتدپرس، بنیامین نتانیاهو، اول‌ویر رژیم صهیونیستی روز جمعه در دیدار با سناتورهای آمریکایی که به اراضی اشغالی سفر کرده بودند، با نسبت دادن سلاح هسته‌یی به ایران گفت: اولویت من، اگر برای دور بعدی به عنوان نخست وزیر انتخاب شوم ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌یی خواهد بود.

رژیم صهیونیستی که با داشتن صدها کلاهک هسته‌یی امنیت و صلح در منطقه را دچار تزلزل کرده است همواره می‌کوشد با مطرح کردن ایران به عنوان یک تهدید و با غیرصلح‌آمیز جلوه دادن برنامه هسته‌یی جمهوری اسلامی توجهات را از تسلیحات هسته‌یی این رژیم و جنایاتش در اراضی اشغالی منحرف کند.

در عین حال بنا بر گزارش روزنامه اروشلیم پست، شیمون پرز، رییس رژیم صهیونیستی در سخنانی که روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرد گفت اطمینان دارد که همتای آمریکایی وی در صورت شکست خوردن تلاش‌ها در متوقف کردن آن‌چه وی «برنامه تسلیحات هسته‌یی ایران» خواند، در نهایت به نیروی نظامی علیه ایران متوسل خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.