برنده مناظره اوباما رامنی از نگاه فرانس ۲۴ – بین الملل

شبکه فرانس ۲۴ اعلام کرد میت رامنی نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا برنده مناظره انتخاباتی دیشب با باراک اوباما رقیب خود از حزب دموکرات بود.
خبرنگار شبکه فرانس بیست و چهار از دنور (آمریکا) گزارش داد مناظره دو نامزد انتخابات متعادل بود و این به معنی برنده بودن میت رامنی است. بدون شک باید منتظر تحلیل ها و تفسیرهای این مناظره بود اما از آنجا که رامنی توانست در برابر اوبامای سخنور و سخندان قد علم کند بسیار مهم است زیرا اوباما نتوانست مخاطبانش را در این مبارزه شگفت زده کند. رامنی که همواره در این نوع بحث ها تا حدودی خشک به نظر می رسید موفق شد در برابر اوباما به بحث و جدل بپردازد و نشان دهد که می تواند به عنوان یک رئیس جمهور ظاهر شود. او توانست چهره جدیدی از خود به نمایش بگذارد زیرا وجهه ای که دموکراتها می خواهند از نامزد جمهوری خواه ارائه کنند این است که او مردی تاجر و ثروتمند است که ارتباطی با طبقه متوسط ندارد. اما رامنی موفق شد نشان دهد به این علت وارد رقابت های انتخاباتی شده که مردم به سختی افتاده اند. او نشان داد که فقط به ثروتمندان توجه ندارد و گام هایی در برابر طبقه متوسط برداشت.
رامنی در حقیقت به کسانی که هنوز نامزد مورد نظر خود را تعیین نکرده اند نشان داد کاریکاتوری که دموکراتها از او به نمایش می گذارند نیست.
۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.