برندگان جشنواره اول مشخص شدند, برگزاری دومین جشنواره پذیرندگان بانک ملی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

همزمان با عیدغدیرخم برندگان جشنواره عید تا عید پذیرندگان فعال پایانه های فروش شرکت داده ورزی سداد (بانک ملی ایران) مشخص شدند

خبراقتصادی;طی مراسمی در روز پنجشنبه دوم آبان ماه ۹۲ برندگان جشنواره عید تا عید پذیرندگان فعال پایانه های فروش شرکت داده ورزی سداد (بانک ملی ایران)مشخص شدند.

در این جشنواره دکتر علیرضا پورابراهیمی، مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، ضمن ابراز خرسندی و استقبال گسترده از این جشنواره توسط دارندگان پایانه های فروش بانک ملی گفت: به زودی دومین جشنواره پذیرندگان فعال پایانه های فروش شرکت داده ورزی سداد (بانک ملی ایران) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جوایز اولین جشنواره پذیرندگان فعال  پایانه های فروش شرکت داده ورزی سداد (بانک ملی ایران) اظهار داشت: جایزه ویژه این دوره شامل یک دستگاه خودرو نیسان تیانا،دو دستگاه خودرو مگان و یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو پراید بود که به زودی به برندگان اهداء می گردد.

مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد به ۳۵ جایزه ارزنده دیگر این دوره اشاره کرد و گفت:علاوه بر جوایز ویژه بیش از ۲۰۰ جایزه شامل تلویزیون هایLED، LCD، دوربین… و بیش از ۴۰۰۰ جایزه شامل دوربین ، تلویزیون و اینترنت یکساله را در بر می گیرد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.