برهانی: فکر نمی‌کردم در ۹ هفته ۴ نیمه بازی کنم/ جدایی ام از استقلال شایعه است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – آرش برهانی مهاجم استقلال در حالی که تیمش به ذوب آهن باخت اما در مورد بازی با بوریرام تایلند با خوش‌بینی صحبت می‌کند.

به گزارش ممتاز، او معتقد است که استقلال با استفاده از تجربه بازیکنان و کادرفنی می‌تواند از بازی سخت روز چهارشنبه سربلند خارج بیاید. آرش در گفت و گو با خبرآنلاین ابتدا در مورد افت استقلال در سه بازی اخیر می گوید:«ما باید به ابتدای فصل برگردیم، زمانی که تمرینات را دیر آغاز کردیم و از طرفی باید به فشردگی بازی‌ها اشاره کنیم. به عنوان مثال مقابل استقلال اهواز در اوج خستگی بازی کردیم و بعد از آن بازی سنگینی در دربی داشتیم. بازی با ذوب آهن که لغو نشد ولی با این حال ما جلوی این تیم خوب بازی کردیم و متاسفانه گل نزدیم.»
او در پاسخ به این سوال که قبول داری هواداران استقلال نگران بازی با بوریرام می باشند تاکید می کند:«به آنها می‌گویم که نگران نباشند و ما فردا در تایلند صعود می‌کنیم. بازیکنان استقلال اهمیت این بازی را می‌دانند و یک سال و نیم زحمت کشیده‌ایم تا به اینجا رسیدیم. مطمئن باشید که در تایلند بازی خوبی انجام خواهیم داد. در ضمن در ۳ بازی اخیر هم ضعف‌های کوچکی داشتیم که نشان داده شد و کادرفنی آنها را برطرف خواهد کرد.»
از برهانی در خصوص روزهای سختی که در استقلال پشت سر گذاشت سوال می کنیم و او می گوید:« در ابتدای فصل واقعا چه فکر می‌کردم و حالا چه شد. ولی نمی‌خواهم به قبل فکر کنم. من حتی ۱۰ درصد از انتظارات و پیش بینی‌هایی که در مورد خودم داشتم را عملی نکردم و فکر نمی‌کردم که در ۹ هفته فقط ۴ نیمه بازی کنم.»
او در قسمت دیگری از حرف هایش می گوید: «من تمام تلاشم را انجام دادم و قبل از آغاز لیگ بسیار انگیزه داشتم که یک سال متفاوت داشته باشم. از اولین روز در تمرین استقلال شرکت کردم و می‌خواستم فصل متفاوتی داشته باشم ولی همه چیز طور دیگری رقم خورد و به من بازی نرسید. دیگر دوست ندارم در مورد قبل حرف بزنم و نگاهم به آینده است. در این مدت خودم را از لحاظ روحی حفظ کردم تا کمترین ضربه را بخورم. اگر خودم را می‌باختم دودش به چشم خودم می‌رفت.»
برهانی شایعه جدایی اش از استقلال را در نیم فصل تکذیب کرده و می گوید:«جدایی ام از استقلال شایعه است و چنین قصدی ندارم. به هر حال همه می دانند وضعیتم چطور است ولی اصلا عقب نشینی نمی کنم و ناامید نیستم و مطمئن باشد برهانی واقعی را دوباره می بینید.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.