بروجردی: مصرِ مرسی مشکلات سیاسی و اقتصادی مختلفی دارد /نوسانات بازار ارز مربوط به مسائل اقتصادی است

به گزارش خبرآنلاین، علاالدین بروجردی درحاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران درباره اقدام دولت کانادا در تعطیل سفارت خانه خود در تهران با بیان این که ما در این زمینه در پاسخ به اقدام کانادا تصمیم مشابهی گرفته ایم، گفت: ساختار سیاسی کشورهایی مانند کانادا به انگلستان وابسته است و انگلستان نیز هم اکنون زخم خورده روابط است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران هم اکنون به واسطه ریاست ۳ ساله بر جنبش عدم تعهد موقعیت ویژه ای را در  منطقه و جهان دارد .

وی با بیان این که هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پیگیری  ربوده شدگان در لیبی، به این کشور می روند، گفت: ساختار سیاسی لیبی در حال تغییر است و نخست وزیر جدید لیبی در روزهای آینده از مجلس لیبی رای اعتماد می گیرد و کمیسیون امنیت ملی با در نظر گرفتن این شرایط هیاتی را به لیبی اعزام می کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که پس از سقوط رژیم سابق مصر، دیوار بلند روابط میان ایران و مصر فروپاشید، گفت: هم اکنون مصر مرسی مشکلات سیاسی و اقتصادی مختلفی دارد که برطرف شدن  آنها زمان می برد اما مرسی در اجلاس مکه و نم و  در دیدار با مسئولان ایرانی به آینده روابط ایران و مصر ابراز امیدواری کرده است.

وی همچنین درباره نشست غیرعلنی امروز مجلس با بیان این که امیدواریم دولت با اتخاذ تدابیر مناسب بتواند شرایط را کنترل  کند، گفت: نوسانات بازار ارز مربوط به مسائل اقتصادی است.

/۲۷۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.