بروزرسانی عجیب واتس‌اپ: امکان نظرسنجی در چت دو نفره!

واتساپ با انتشار نسخه‌ی آزمایشی جدید در گوگل‌پلی، امکان ایجاد نظرسنجی را در چت‌های دونفره و خصوصی، دراختیار کاربران قرار داده است.

بروزرسانی عجیب واتس‌اپ: امکان نظرسنجی در چت دو نفره!

به گزارش ممتاز نیوز، به‌روزرسانی آزمایشی جدید واتساپ با شماره نسخه‌ی ۲٫۲۲٫۲۳٫۱۲ در فروشگاه پلی‌استور دردسترس کاربران قرار گرفت. مهم‌ترین قابلیت اضافه‌شده به این نسخه، امکان ایجاد نظرسنجی است؛ اکنون این ویژگی نه‌تنها در گروه‌ها، بلکه در چت‌های دونفره و خصوصی نیز ارائه شده است.

به‌نوشته‌ی Gizchina، پیش‌از این، امکان ایجاد نظرسنجی در گروه‌های واتساپ با به‌روزرسانی آزمایشی ۲٫۲۲٫۲۱٫۱۶ ارائه شد که البته فقط تعداد محدودی از کاربران بتا به آن دسترسی داشتند، اما ویژگی جدیدی به نسخه‌ی آزمایشی ۲٫۲۲٫۲۳٫۱۲ این پیام‌رسان اضافه شده است که به افراد اجازه می‌دهد حتی در چت‌های خصوصی دونفره نیز نظرسنجی ایجاد کنند.

رابط کاربری واتساپ برای ایجاد نظرسنجی در چت‌های خصوصی، مشابه گزینه‌های موجود برای ایجاد نظرسنجی در گروه‌ها است.

ابتدا مشخص نبود که چرا واتساپ امکان ایجاد نظرسنجی را در چت‌های دونفره فراهم کرده است، اما اگر خوب به موضوع نگاه کنیم، در برخی مواقع گزینه‌های مختلفی دارید که می‌خواهید آن‌ها را به‌همراه یک سؤال برای شخص موردنظر مطرح کنید. دقیقاً مثل نظرسنجی‌های گروهی، امکان ایجاد نظرسنجی با ۱۲ گزینه در چت‌های خصوصی واتساپ دردسترس کاربران است. این پیام‌رسان، پس‌از دریافت رأی، نتایج را به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌کند. نکته‌ی دیگر این است که نظرسنجی‌ها در چت‌های خصوصی و همچنین در گروه‌ها، به‌طور سرتاسری رمزنگاری شده‌اند و بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند محتوای آن‌ها را مشاهده کند.

درحال‌حاضر امکان ایجاد نظرسنجی در چت‌های خصوصی واتساپ، فقط دردسترس کاربرانی قرار دارد که نسخه‌ی آزمایشی این پیام‌رسان را ازطریق فروشگاه گوگل‌پلی دانلود و نصب کرده‌اند و همچنین تاریخ دقیقی برای انتشار عمومی این ویژگی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده دراختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.