بروز گرد و خاک در ۸ استان کشور طی ۳ روز آینده

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی از بروز گرد و خاک و کاهش دید افقی در ۸ استان کشور طی ۳ روز آینده خبر داد.


مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی از بروز گرد و خاک و کاهش دید افقی در ۸ استان کشور طی ۳ روز آینده خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با مهر افزود: طی سه روز آینده در اغلب مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد.

به گفته وی، در این مدت در مناطقی از شرق کشور به ویژه منطقه زابل ، وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می گردد. در روزهای یکشنبه و دوشنبه در بعضی مناطق غرب و جنوب غرب کشور نیز وقوع پدیده باد و گرد خاک دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی روز های یکشنبه و دوشنبه در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی نیز باد و گرد و خاک سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می گردد.

امیدوار اظهار داشت: در ۳ روز آینده در استان های ایلام، خوزستان، جنوب استان کرمانشاه و سپس خلیج فارس نیز باد و گرد و خاک پیش بینی می گردد.

وی افزود: طی این مدت در بعضی نقاط قم، جنوب سمنان و شمال اصفهان نیز باد و گرد و خاک می تواند کیفیت هوا در این مناطق را کاهش دهد.

امیدوار یادآور شد: فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است بیشینه دما با دو درجه افزایش نسبت به امروز معادل ۳۹ درجه سانتیگراد و کمینه دما مانند امروز برابر ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.