برون سپاری خدمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح رسما کلید خورد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

12056_176[1].jpg

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) با اعلام افتتاح ۳۰۰ دفتر خدمات الکترونیکی برای برون سپاری خدمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: ۹۰ شعبه ارائه خدمات بازنشستگی و ۲۵ شعبه ارائه خدمات درمانی دیگر پاسخگوی نیاز جمعیت شش میلیون نفری تحت پوشش ساتا نبودند.

به گزارش تفسیری خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار دقیقی در مراسم افتتاح دفاتر خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجنماعی نیروهای مسلح اظهار نمود: برون سپاری خدمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح پیش از این به صورت پایلوت در ۲۵ شعبه استان‌های فارس و البرز انجام شده بود که امروز با افتتاح ۲۰ شعبه دیگر در سراسر استان تهران، برون سپاری به صورت رسمی آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اعلام افتتاح ۳۰۰ دفتر خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: این دفاتر به بیمه شده‌های ساتا که هفت درصد جمعیت بیمه شده‌های کشور را تشکیل می‌دهند، ارائه خدمت می‌کند.

دقیقی ا فزود: در این دفاتر ۲۶ خدمت از مجموعه بازنشستگی و چهار خدمت در حوزه خدمات درمانی از جمله صدور دفترچه، تعویض آن، انجام کارهای بازنشستگان انجام می‌شود تا ناچار به مراجعه به دفاتر محدود ساتا نباشند.

به گفته دقیقی، بازنشستگان و کارکنان نیروهای مسلح اعم از سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع می‌توانند از این دفاتر خدمت بگیرند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در ادامه هدف ساتا را تسهیل دسترسی به خدمات برای جامعه هدف، سیاست گذاری متمرکز، پرهیز از تصدی گری و داشتن هسته کوچک و دانا و شبکه بزرگ و توانا در ارائه خدمات عنوان نمود.

دقیقی در ادامه با اعلام آغاز به کار «طرح منزلت» نیز گفت: طرح منزلت سامانه مکانیزه ارائه خدمت بازنشستگی است و به این ترتیب با صدور کارت منزلت، بازنشستگان می‌توانند از صد هزار فروشگاه در سراسر کشور خرید نموده و همچنین خدمات زیارتی و سیاحتی و غیره دریافت نمایند.

وی در ادامه اظهار نمود: بر عملکرد ۳۰۰ دفتر خدمات الکترونیکی که تا پایان سال افتتاح می‌شود، نظارت جدی انجام می‌شود و پس از یک سال از آغاز این طرح، عملکرد دفاتر مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت موفق بودن، تعداد دفاتر ۲ تا سه برابر می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.