برپایی ۱۰ جشن بزرگ در مساجد با مشارکت شهروندان منطقه ۲۲

۲۸ شهریور – ۰۳:۳۶:۲۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با دهه کرامت صورت می گیرد؛

بزرگنمایی:  

شهرداری منطقه ۲۲ با تدارک جشنهای ویژه دهه کرامت در ۱۰ مسجد بزرگ سطح منطقه با مشارکت مساجد، شورایاری ها، بسیج و دیگر شهروندان به استقبال دهه کرامت می رود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « این ویژه برنامه ها از سوی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی، ارتقای سطح نشاط فرهنگی در میان شهروندان و گسترش فعالیت های مذهبی مرتبط با سیره و سنت ائمه معصومین (ع) تدارک دیده شده که با مشارکت سراهای محله های ۹ گانه و شهروندان در منطقه برگزار می شود. »
وی افزود:« برگزاری جشن تکلیف در تعدادی از مدارس ابتدایی دخترانه موجود در منطقه از جمله برنامه هایی است که در دهه کرامت و در فاصله میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و ولادت مسعود ثامن الحجج امام رضا (ع) برگزار خواهد شد. طی این دهه، نمایشگاه آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با محوریت امام هشتم(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ (ع) در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برپا می شود. برگزاری تورهای گردشگری در نواحی ۴ گانه منطقه به مقصد امامزاده صالح(ع) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز از دیگر برنامه هایی است که به منظور ارتقای سطح نشاط معنوی در شهروندان تدارک دیده شده و طی روزهای دهه کرامت با حضور ساکنان منطقه به اجرا در خواهد آمد. برپایی نمایشگاه عکسی در این زمینه نیز برنامه دیگری است که طرح آن از روز شنبه اول مهر ماه در مجموعه بزرگ اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) کلید می خورد و تاپایان دهه کرامت ادامه خواهد داشت. »

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۸۱۵۳۶۲۰۶۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.