برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی/ ارائه بانک نرم‌افزار

۰۸ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن حیدری دبیر جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی امروز یکشنبه در نشست خبری به تشریح اهداف و برنامه های مدنظر برای برپایی این نمایشگاه پرداخت و گفت: این نمایشگاه ۲۵ بهمن تا سوم اسفندماه امسال در ۶ بخش اصلی در مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه معارف اسلامی و اهل بیت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جنگ نرم، بیداری اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی بخش های اصلی این نمایشگاه را در حوزه رسانه های دیجیتال و براساس محتوا تشکیل می دهد اظهار داشت: برگزاری کارگاهها و نشستهای تخصصی در حوزه فضای سایبر و انقلاب اسلامی، بازی سرای ایرانی اسلامی، برپایی پاتوق ها و مناظره ها پیرامون مباحثی همچون شبکه های اجتماعی و فیلترینگ در حوزه سیاستگذاری و نوع حرکات سیاسی در فضای مجازی از جمله بخش های فرعی این نمایشگاه را تشکیل می دهند.

حیدری از ارائه بانک کامل اطلاعاتی نرم افزارها و محصولات دیجیتالی حوزه انقلاب اسلامی در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: تمامی محصولات فرهنگی دیجیتالی مرتبط با انقلاب اسلامی در قالب یک فروشگاه مجازی دراین نمایشگاه ارائه خواهد شد.

دبیر نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با بیان اینکه فراخوان حضور در این نمایشگاه از ۵ تا ۱۵ بهمن ماه اعلام شده است خاطرنشان کرد: برای این نمایشگاه ۲۵۰ غرفه تعبیه شده است و تاکنون نیز ۴۰ مجموعه برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند که پیش بینی می‌شود در این زمینه ۴۰۰ محصول دیجیتالی به عرضه گذاشته شود.

وی با بیان اینکه در بخش بازی سرای ایرانی ۲۵ مجموعه تولیدی بازی ایرانی اسلامی از سوی انجمن بازی سازان انقلاب اسلامی حضور فعال خواهند داشت تصریح کرد: پخش بازی های ایرانی و ارائه آن ها به عنوان جایگزین بازی های خارجی و نیز بررسی فرصتها و تهدیدها در این بخش از جمله برنامه های مدنظر است.

دبیر نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط حزب الله سایبر و انجمن بازی سازان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، سازمان سینمایی اوج و مجمع فرا به عنوان حامیان اصلی این نمایشگاه نام برد.

به گفته وی در مراسم اختتامیه این نمایشگاه ۱۸ محصول دیجیتالی در حوزه بازی، نرم افزار و پایگاه اینترنتی به عنوان برگزیدگان این نمایشگاه و جشنواره انتخاب خواهند شد.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.