برپایی نمایشگاه و پیامدهای خوب آن را مرهون همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری هستیم

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مدیر بخش پوستر و عکس جشنواره تئاتر فجر:

ابراهیم حسینی با ابراز خرسندی از استقبال اقشار مختلف مردم از نمایشگاه عکس و پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر که در گذرگاه تازه تاسیس چهار راه ولیعصر(عج) برپا شده است، از همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر؛ حسینی گفت: جای خوشبختی است که فعالیت فرهنگی این گذرگاه با نمایشگاهی آغاز می‌شود که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و در کنار جشنواره‌ تئاتر فجر برگزار می‌شود.

مدیر بخش پوستر و عکس جشنواره تئاتر فجر با اشاره به نقش مهم شهرداری‌ها در گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری در هر کشوری ادامه داد: در تمام دنیا، شهرداری‌ها به عنوان نهادهای مردمی، مهمترین حامیان فرهنگ و هنر می باشند و مایه خوشحالی است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در کنار فعالیت‌های عمرانی خود که نمونه آن ساخت همین گذرگاه است، از فعالیتهای هنری نیز حمایت می‌کند.

حسینی استقبال مردم از این نمایشگاه را بسیار چشمگیر دانست و افزود: این نمایشگاه در همین چند روز اخیر میزبان جمع کثیری از مردم و رهگذرانی بوده که در این گذرگاه تردد داشته‌اند و این استقبال بی نظیر است. درواقع این نمایشگاه سبب شد عکس‌ها و پوسترها به استقبال مردم بروند.

او با بیان اینکه در این نایشگاه آثار ۸۰ هنرمند از سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: استقبال مردم از این نمایشگاه سبب شور و نشاط هنرمندان جوان حاضر در این نمایشگاه شده است درواقع تشویق مردم که اصلی ترین داوران این آثار می باشند، انگیزه بسیاری در هنرمندان جوان ایجاد کرده است.

ابراهیم حسینی در پایان گفت: برپایی این نمایشگاه و پیامدهای خوب آن را مرهون همکاری سازمان فرهنگی هنری هستیم و خوشحالیم در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، بخشی هم به فعالیتهای تجسمی در مکان‌های شهری اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.