برگزاری اجلاس عدم تعهد، دست برتر ایران در مقابله با استکبار

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:‌ برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران، دست برتر جمهوری اسلامی در مقابله با جبهه غربی-عربی در جنگ نرم است.

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران گفت:‌ دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران زمینه‌های خنثی شدن توطئه‌های جبهه استکبار را فراهم کرده است، و برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران، دست برتر جمهوری اسلامی در مقابله با جبهه غربی-عربی در جنگ نرم است.

عضو جمعیت ایثارگران با اشاره به ظرفیت بالای دیپلماسی کشورمان افزود: برگزاری نشست‌های بین‌المللی در ایران، اتحاد غرب و ارتجاع عرب را برای انحراف بیداری اسلامی بر هم زده است.

شاکری در ادامه تصریح کرد:‌ اجلاس عدم تعهد در ایران از ظرفیت برقراری تعادل رفتاری در عرصه بین‌الملل برخوردار بوده و می‌تواند با دعوت جامعه جهانی به تمکین رای مردم از خشونت و دخالت بیگانگان جلوگیری کند.

عضو جمعیت ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: علت هراس رژیم صهیونیستی از برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران، شکست این رژیم نامشروع در ضربه‌زدن به جبهه مقاومت و دیپلماسی فعال رهبر جبهه مقاومت یعنی جمهوری اسلامی ایران است. 

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.