برگزاری اولین جشنواره هفته “خرید اینترنتی” در سطح کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نخستین جشنواره هفته خرید اینترنتی کشور از تاریخ سوم تا نهم اسفند ماه سال جاری در فضای اینترنت و با حضور فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی کشور و از طریق وب‌سایت eshopfest.ir برگزار می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا؛ شعار امسال این جشنواره «شهروند الکترونیکی در هفته خرید اینترنتی» است و اهداف اصلی برگزاری آن، گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ خرید اینترنتی در سطح کشور؛ معرفی کسب و کارهای اینترنتی قانونمند و مورد اعتماد به اقشار مختلف مردم و ایجاد زمینه‌های پرورش شهروند الکترونیکی در سطح جامعه می‌باشد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از؛ این رویداد ملی به جهت کارکرد مشابه با نمایشگاه‌های بهاره‌ای است که هرساله با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و در راستای تنظیم بازار شب عید و کمک به تامین مایحتاج مردم در سطح کشور برگزار می‌شوند.
 
 در عین حال، جشنواره هفته خرید اینترنتی با نمایشگاه‌های یاد شده تفاوت‌های زیادی دارد که شکل کاملا مجازی در فضای اینترنتی، عدم  محدودیت جغرافیایی برای مشارکت فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌های مختلف از سراسر ایران و همچنین عدم محدودیت خرید از اقصی نقاط کشور از آن جمله می باشد.
 
همچنین بر این اساس؛ در جشنواره هفته خرید اینترنتی  صرفاً فروشگاه‌های اینترنتی که از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت کرده باشند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند ضمن اینکه علاوه بر عرضه‌کنندگان کالاهای مختلف‌، فروشگاه‌های ارائه دهنده خدمات نیز در این جشنواره امکان حضور دارند.
 
نکته حائز اهمیت دراین جشنواره آن است که  تمامی فروشگاه‌های شرکت‌کننده در این رویداد باید شرایط ویژه‌ای نظیر ارائه تخفیف، حمل رایگان، ارسال هدیه و…را  برای کالاها و خدمات خود ارائه دهند.
 
این گزارش ممتاز به نقل از در ادامه به فرایند خرید از طریق وب‌سایت این جشنواره  اشاره می کند و می افزاید: مراجعه به وب‌سایت جشنواره به نشانی eshopfest.ir در فاصله زمانی یاد شده (سوم تا نهم اسفند)مرحله اول جشنواره خواهد بود به دنبال آن  جستجو کالا یا خدمت مورد نظر براساس گروه کالایی یا براساس نام فروشگاه‌ها، ملاحظه و بررسی شرایط ویژه ارائه شده برای کالای مورد نظر توسط فروشگاه یا فروشگاه‌های منتخب و  اخذ تصمیم و هدایت به فروشگاه‌ مورد نظر جهت تکمیل فرآیند خرید مراحل دیگربرای حضور در این جشنواره عنوان شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.