برگزاری جام فجر تنیس بانوان در گیلان

۰۳م اسفند ،

به گزارش فارس از رشت حسین ثابت ظهر امروز در جمع قهرمانان تنیس و مسئولان ورزش استان در اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: در رقابت‌های تنیس بزرگسالان و جوانان گیلان جام فجر ۵۰ ورزشکار از سراسر استان در زمین تنیس مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شهدای رشت با هم مسابقه دادند.

وی افزود: روزبه جنگلی و آریا پرتوی نفر اول و دوم بزرگسالان و امیرعلی مسعودی و آرش شاکری نفرات اول و دوم رده نوجوانان رقابت‌های تنیس جام فجر گیلان می باشند.

رئیس هیئت تنیس گیلان از برگزاری مسابقات تنیس جام فجر در رده بانوان تاپایان اسفند ماه امسال خبر داد.

* افزایش ۱۹ درصدی آمار ورزشکاران سازمان‌یافته گیلان

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز از افزایش ۱۹ درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با تلاش هیئت‌های ورزشی گیلان، آمار ورزشکاران سازمان یافته استان تا دی ‌ماه ۹۱ نسبت به مدت مشابه ۲۱ هزار نفر معادل ۱۹درصد افزایش داشته است.

محمد بابایی با قدردانی از هیئت‌های فعال در جذب مردم به ورزش گفت: هر هیئتی که اشخاص بیشتری را جذب ورزش کند برای ما در اولویت ارزیابی‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: در روزهای باقی‌مانده تا پایان سال نیز با نظارت و بازرسی اداره کل و هیئت پزشکی‌ورزشی از باشگاه‌های استان شاهد افزایش ورزشکاران بیمه شده خواهیم بود.

وی از خانواده‌ها خواست تا فرزندان خود را بدون داشتن بیمه ورزشی روانه کلاس‌های مختلف ورزشی نکنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان ورزشی استان خاطرنشان کرد: مربیان باید توجه داشته باشند که از این کلاس‌ها استفاده بهینه کرده و خدمات آن را در اختیار ورزشکاران بگذارند.

وی با قدردانی از هیئت‌های ورزشی که بدون منابع مالی دولتی اقدام‌های اجرایی خود را انجام می‌دهند، یادآور شد: با در نظر گرفتن تمام آیتم‌ها تا پایان سال ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی اعلام و از هیئت‌های برتر تجلیل می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.