برگزاری جشنواره نماز و نیایش به عنوان یک ضرورت احساس می شود

۶ م دیماه ،

باید در ساختاری قصه گو مفاهیم عالیه نماز و نیایش را ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد رضا شرف الدین تهیه کننده و مدیر عامل مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در باره برگزاری این جشنواره عنوان کرد : جشنواره در حکم یک رسانه اثر گذار و فراگیر است و هر رسانه و جشنواره در وهله اول باید در خدمت مفهومی باشد که مد نظر برگزار کنندگان جشنواره است .
تهیه کننده ” فرزند صبح ” با تاکید بر هدفمند برگزار شدن جشنواره نماز و نیایش گفت : جشنواره نباید سطحی و شعاری باشد. برگزاری جشنواره هایی که در حوزه دین می باشند، یک نیاز مهم و ضروری است .
 نماز و نیایش یک فرهنگ والا و حائز اهمیت در کشورمان است . جامعه ایران جامعه ای معنوی با رویکردهای دینی است و برگزاری این نوع جشنواره ها می تواند مخاطبان زیادی داشته باشد .
شرف الدین با اشاره به نقش جشنواره نماز و نیایش در جهت حضور هنرمندانی که رویکرد دینی دارند تاکید کرد : جشنواره در حقیقت تبدیل به مکانی برای تضارب آرا می شود و می تواند راهبردهای آینده جشنواره در حین برگزاریش تعیین و تبین شود .
این تهیه کننده با اشاره به لزوم ساخت فیلمهای هدفمند در حوزه ارائه فرهنگ نماز و نیایش افزود : دوران مستقیم گویی و پرداخت شعاری به سرآمده است و باید در ساختاری قصه گو مفاهیم عالیه نماز و نیایش را ارائه کرد .
پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ۲ تا ۵ بهمن ماه در قم برگزار می گردد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.