برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی مربیان، به مناسبت بزرگداشت روز معلم

۳۱اردیبهشت،

رئیس هیئت اسکی استان تهران گفت: مسابقات قهرمانی اسکی مربیان پنج شنبه دوم خرداد به مناسبت بزرگداشت روز معلم در پیست اسکی توچال برگزار می شود.

مرتضی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در هر منطقه و استان کانونی متشکل از مربیان آن استان فعالیت دارند. در تهران نیز کانون مربیان زیر نظر هیئت اسکی استان کار می کند.

رئیس هیئت اسکی شمیرانات افزود: بر طبق تصمیمات گرفته شده کانون مربیان هرساله به مناسبت روز معلم ۱۲ اردیبهشت،‌ مسابقاتی را در میان مربیان برگزار می کند.

وی تصریح کرد: از آن جایی که در این تاریخ پیست اسکی توتچال تعطیل و در حال  بازسازی بوده است امکان برگزاری مسابقات وجود نداشت.

ساوه شمشکی ادامه داد: بنابر این تصمیم گرفتیم تا در روز پنج شنبه ۲ خرداد مسابقات اسکی بین مربیان شهر تهران در رشته آلپاین برگزار شود.

وی بیان داشت : مسابقات در ۵ رده سنی متشکل از ۴ رده سنی مردان و یک رده زنان برگزار می شود و این دومین بار برگزاری آن است.

ساوه شمشکی تصریح کرد: اولویت برگزاری مسابقات با رشته آلپاین است ولی اگر شرایط مساعد باشد در روز جمعه نیز مسابقات اسنوبرد را برای اولین بار برگزار خواهیم کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.