برگزاری همایش نیم‌قرن حضور جامعه مدرسین

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دبیر‌کل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره iبه این‌که جامعه مدرسین از بدو تأسیس فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است، گفت: همایش نیم قرن حضور iبه منظور معرفی خدمات و فعالیت‌های پنجاه ساله این تشکل برجسته حوزه در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

به گزارش تفسیری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران آیت‌الله محمد یزدی در جلسه هفتگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محضر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی برگزار شد، با اشاره iبه این‌که جامعه مدرسین از بدو تأسیس فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است، از برگزاری همایش نیم قرن حضور iبه منظور معرفی خدمات و فعالیت‌های پنجاه ساله این تشکل برجسته حوزه در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان این‌که جامعه مدرسین پس از پیروزی انقلاب در فراز و نشیب‌ها همه جا پشت سر امام (رضوان‌الله تعالی علیه) و رهبری حضور داشته است، گفت: جامعه مدرسین در کنار مراجع عظام رهنمودهای آنها را مورد توجه قرار دادند و تا امروز سعی کردند وابستگی iبه هیچ جایی غیر از حوزه نداشته باشند و در حقیقت یک نهاد حوزوی و نهاد علمی، سیاسی می باشند.

یزدی اضافه کرد: اعضای جامعه مدرسین علما و فضلای محترمی می باشند که در ضمن اشتغال iبه کارهای علمی‌ توجه iبه مسائل لازم در حوزه و اوضاع و احوال کشور هم داشته و دارند و همیشه آن جایی که باید حمایت کنند، حمایت می‌کردند و آنجایی که باید نقد بکنند، نقد می‌کردند، آنجایی که باید اعتراض بکنند، اعتراض می‌کردند.

وی تاکید کرد: جامعه مدرسین در حال حاضر در همان مسیری که تشخیص اکثریت‌شان همیشه این بوده است که در راه امام و انقلاب و اسلام و حمایت از حوزه و پشت سر حضرات مراجع عمل بکنند، عمل کرده و می کنند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین افزود: این نهاد سعی ‌کرده که در راه انقلاب و اسلام خدمات خودش را داشته باشد و همیشه همراه امام و انقلاب و رهبری و مراجع حرکت بکند و تلاش کرده است که خدای ناکرده از این خط اصلی انحرافی پیدا نکند.

 گفت: خالص‌ترین نهادی که من در کشور سراغ دارم که قصد، غرض و نظری در آنها وجود ندارد، اعمال سیاسی و جهت‌گیری گروهی و حزبی اصلا در آنها نیست و واقعا بر اساس وظایف شرعی و دینی خودشان حرکت می‌کند، همین جامعه مدرسین و اعضاء محترم آن است.

انتهای پیام/



باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.