برگزاری آزمون پذیرش دانشجوی دکترای «پدافند غیرعامل» در دی ماه

۲۷م آذر ،

نایب رییس کمیته پدافند غیر عامل وزارت علوم خبر داد:

برگزاری آزمون پذیرش دانشجوی دکترای «پدافند غیرعامل» در دی ماه

برگزاری آزمون پذیرش دانشجوی دکترای «پدافند غیرعامل» در دی ماه

 نایب رییس کمیته پدافند غیر عامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش‌ محور در حوزه پدافند غیرعامل از بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: کنکور اختصاصی این دوره دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، دکتر براری در نشست تخصصی «پدافند غیرعامل دانشگاه‌ها» که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با بیان اینکه این طرح در راستای سند جامع آموزش پدافند غیر عامل اجرا می‌شود، افزود: ظرفیت دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور پدافند غیر عامل تا پایان آذر ماه نهایی خواهد شد و کنکور اختصاصی آن دی ماه برگزار می‌شود که در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل و سرمایه‌گذاری و نگاه علمی بر روی این حوزه، گفت: در این زمینه کمیته‌ای در وزارت علوم تشکیل شده است که طی آن سند جامع آموزش پدافند غیر عامل در حال طراحی و نظام جامع آن نیز در دست اقدام است.

براری با بیان اینکه هر هفته کارگاه‌های آموزشی در سطح کشور برای بحث پدافند غیر عامل شکل می‌گیرد، گفت: چهار دوره آموزشی نیز در این زمینه برای اساتید کشور در دی ماه خواهیم داشت.

به گفته وی، بیش از ۰٫۱ بودجه طرح‌های کلان ملی مربوط به حوزه پدافند غیر عامل است و از ۳۵ طرح کلان ملی، سه طرح آن مربوط به پدافند غیر عامل می‌باشد.

وی در پایان از آمادگی وزارت علوم جهت حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی در حوزه‌های پدافند خبر داد.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.