برگزاری اولین جشنواره دانشگاه پاک در دانشگاه هرمزگان

۲۸اردیبهشت،

حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هرمزگان اولین جشنواره پاک با محوریت موضوع پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها را برگزار کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، این جشنواره که با پشتیبانی و حمایت معاون فرهنگی وزارت علوم و همکاری شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و حضور و مساعدت نیروی انتظامی استان هرمزگان همراه بوده با هدف آشنایی و اطلاع‌رسانی در خصوص تاثیرات و پیامدهای ناشی از سوءمصرف مواد مخدر به ویژه روان‌گردان‌ها در جامعه دانشجویی کشور و پیشگیری از مصرف این بلای خانمان سوز دربین قشر جوان دانشگاهی و اخطار و آگاهی بخشی به خانواده‌ها برگزار شد.

در این مراسم دکتر احمد نوحه‌گر رییس دانشگاه هرمزگان با قدردانی از همکاری سازمان‌ها وارگان‌های ذیربط، اظهارداشت: موقعیت جغرافیایی استان هرمزگان و اثرپذیری این استان از ورود و شیوع مواد مخدر نسبت به سایر مناطق کشور در درجه اول است و باید در زمینه افزایش مراکز تفریحی، فرهنگی و ورزشی در دانشگاه‌ها برای باطل کردن شیوع موادمخدر مساعدت، همکاری و همت والاتری از سوی مسئولان انجام شود.

در این جشنواره تجلیل و تکریم از خانواده شهدای نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر، برپایی نمایشگاه و تئاتر خیابانی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره در زمینه مقاله، کاریکاتور، عکس و فیلم به عمل آمد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.