برگزاری اولین جشنواره ملی خلیج فارس در آینه سفرنامه‌ها

۲۷فروردین۱۳، فاوانیوز : محمدرضا سوقندی، دبیر اولین جشنواره ملی «خلیج فارس در آینه سفرنامه‌ها »از ارسال ۱۵ عنوان مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: سفرنامه‌ها مهم‌ترین منابع جغرافیایی محسوب می‌شوند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ستاد اطلاع رسانی سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی –هنری خلیج فارس، وی با اشاره به موضوع‌های اولین جشنواره ملی خلیج فارس در آینه سفرنامه‌ها گفت: خلیج فارس در سفرنامه‌های خاورشناسان، خلیج فارس در سفرنامه‌های جهان گردان، خلیج فارس در سفرنامه‌های جغرافی‌دانان، سیاحان و بازرگانان، خلیج فارس در سفرنامه‌های ایرانیان و همچنین خلیج فارس در سفرنامه‌های سفرا، نمایندگان و کشورهای خارجی محورهای اصلی این دوره از جشنواره ملی خلیج فارس در آینه سفرنامه‌ها را تشکیل می‌دهند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان این‌ که علاقه‌مندان تا ۳۰ اردیبهشت مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه اولین جشنواره ملی خلیج فارس در آینه سفرنامه‌ها ارسال کنند، بیان کرد: اکنون هیات داوران در حال ارزیابی آثار ارسال شده‌ می باشند.

سوقندی با اشاره به این‌که تصمیم داریم مقالات برگزیده اولین جشنواره ملی خلیج فارس در آینه سفرنامه‌ها را در قالب یک کتاب منتشر کنیم، اظهار کرد: مقالات برگزیده صبح پنجشنبه (۵ اردیبهشت) در تالار مجتمع فرهنگی –هنری «کونش» استان سمنان ارایه خواهند شد. همچنین بعدازظهر همان روز مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره ملی خلیج فارس در آینه سفرنامه‌ها برگزار می‌شود.

سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری خلیج فارس اول تا دهم اردیبهشت امسال در سراسر کشور و مراسم پایانی آن نیز در استان هرمزگان برگزار می‌شود.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.